ساختمان جدید دادگستری جاسک افتتاح شد

15:36 - 25 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۸۵۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
ساختمان جدید دادگستری جاسک افتتاح شد
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه، ساختمان جدید دادگستری شهرستان جاسک به عنوان هدیه‌ای از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم و پایگاهی جهت خدمت رسانی مطلوب، احداث و به بهره برداری رسید.

خبرگزاری میزان-در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و تسهیل دسترسی مراجعین به امکانات قضایی، طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و جمعی از مسئولان، ساختمان جدید دادگستری شهرستان جاسک افتتاح شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این مراسم با اشاره به اینکه ساختمان جدید دادگستری شهرستان جاسک در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع با زیربنای هزار و ۵۷۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان به عنوان هدیه‌ای از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم شهید پرور جاسک ساخته شده است، اظهار کرد: امیدواریم این مجموعه، مایه خیر و برکت و پایگاهی برای خدمت رسانی مطلوب باشد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه موضوع خدمت رسانی مطلوب همواره مورد تأکید ریاست  قوه قضاییه است، گفت: رئیس قوه قضاییه در زمینه خدمت رسانی مطلوب بر تکریم ارباب رجوع تأکید ویژه‌ای دارند و قطعاً وجود یک فضای مناسب و در شأن همکاران اداری و قضایی، زمینه خدمت رسانی مطلوب را فراهم می‌سازد.

وی ضمن تشکر از تلاش‌ها و حمایت‌های اعضای شورای تأمین، معاونت مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری استان، فرماندار، شهردار، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان جاسک و واحد فنی و مهندسی و عوامل اجرایی این پروژه، گفت: یقیناً افتتاح این ساختمان، گامی مهم در راستای ارتقاء و توسعه کمی و کیفی امکانات رفاهی و تسهیل روند دسترسی مردم به خدمات قضایی است.

قهرمانی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان در تلاش است، با عنایت به تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه، ضمن تأمین امکانات مناسب و همچنین تکمیل و بهره برداری از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در کنار ارائه خدمات مطلوب قضایی به مردم، محیط مناسبی را برای کارکنان خود و مراجعه کنندگان فراهم سازد.

وی  همچنین یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با تکمیل و افتتاح پروژه‌های در حال احداث در اقصی نقاط استان هرمزگان، در جهت خدمت رسانی مطلوب و تکریم ارباب رجوع به موفقیت‌های بیشتری دست یابیم.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *