مشکلات یک شرکت دامپروری در دادستانی شهرستان شوشتر بررسی شد

13:07 - 25 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۸۱۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات یک شرکت دامپروری در دادستانی شهرستان شوشتر بررسی شد
در جلسه ستاد پیگیری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی شوشتر در استان خوزستان ، مشکلات یک واحد دامپروری مورد بررسی قرار گرفت و دستورات قضایی لازم در جهت حل مشکلات این واحد تولیدی صادر شد.

خبرگزاری میزان-در جلسه ستاد پیگیری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی شوشتر در استان خوزستان ، مشکلات یک واحد دامپروری مورد بررسی قرار گرفت و دستورات قضایی لازم در جهت حل مشکلات این واحد تولیدی صادر شد. 

مهدی امیری دادستان عمومی و انقلاب شوشتر در این نشست، ضمن تاکید بر اهمیت اجرای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص کارآفرینی، رونق تولید و ایجاد اشتغال، گفت: یکی از تکالیف دادسرا‌ها نظارت بر اجرای این فرامین است که در صورت تحقق آن، شاهد ارتقای شهرستان و کاهش وقوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی نیز خواهیم بود.

مهدی امیری رفع مشکلات واحد‌های تولیدی را یک وظیفه همگانی برشمرد و افزود: در بررسی هر کدام از پرونده‌های وارده به این ستاد، ادارات و نهاد‌های متعددی دعوت می‌شوند که انتظار داریم با عمل به مصوبات، در رفع موانع تولید اثرگذار باشند.

در این جلسه مشکلات شرکت دامپروری وزین دام مورد بررسی قرار گرفت و مواردی در جهت رفع موانع ساخت و تکمیل مقبع دامپروری شرکت مذکور، تصویب شد.

به گفته مدیرعامل این شرکت، با تکمیل و راه‌اندازی این مقبع، زمینه نگهداری و پرورش ۱۰۰ هزار رأس دام فراهم و برای ۶۰۰ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *