حقوقی: از مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی 2 مدال‌ خوشرنگ می‌خواهم

11:00 - 25 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۷۸۲
حقوقی: از مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی 2 مدال‌ خوشرنگ می‌خواهم
ملی‌پوش دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه‌برداری گفت: هدف خودم و کادر فنی افزایش رکورد است تا بتوانیم دو مدال از مسابقات پیش‌رو بگیریم.

خبرگزاری میزان - امیر حقوقی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری درباره شرایط اردوی تیم ملی و آخرین رکوردگیری، اظهار داشت: اردوی تیم ملی روی نظم خاصی پیش می‌رود. هر روز هم شرایط آمادگی نفرات بهتر و بهتر می‌شود. من و بقیه بچه‌ها وزنه‌های خوبی در رکوردگیری رسمی ثبت کردیم. خودم هم توانستم در حرکت یک‌ضرب ۱۶۶ و در دوضرب ۲۱۱ کیلوگرم را بزنم. در حال حاضر از رکوردهایم راضی هستم، اما برای گرفتن مدال جهانی و بازی‌های آسیایی این وزنه‌ها خوب نیستند. هدف خودم و کادر فنی افزایش رکورد است تا بتوانیم دو مدال خوشرنگ از مسابقات پیش رو بگیریم.

وی که به دسته ۹۶ کیلوگرم آمده در این مورد توضیح داد: من در دسته ۱۰۲ کیلوگرم وزنه می‌زدم، اما به دلیل مسابقات آسیایی و برگزاری مسابقات در دسته ۹۶ مجبور شدم وزن کم کنم و خودم را دردسته ۹۶ آماده کنم. تمام سعی و تلاشم این است تا اجازه ندهم وزنه‌هایی که در ۱۰۲ کیلوگرم زدم، کاهش پیدا کند. حتی دارم تلاش می‌کنم تا وزنه‌های بیشتری را در دسته ۹۶ کیلوگرم بزنم. نباید افت داشته باشم تا بتوانم به مدال برسم.

حقوقی در مورد مسابقات جهانی عربستان عنوان کرد: من تجربه خوبی از مسابقات جهانی دارم. به نظرم من فرق این مسابقه با سایر مسابقات فقط روی اسم آن است نه چیز دیگری. انشاالله که بتوانیم در این رقابت‌ها وزنه‌های خوبی را بزنیم و با مدال‌های خوشرنگ جواب زحمت‌های فدراسیون و کادر فنی را بدهیم و مردم را خوشحال کنیم.

وزنه‌بردار کشورمان با اینکه در المپیک حضور ندارد، گفت: اگر می‌خواستم در المپیک باشم باید در مسابقات جهانی و آسیایی سال قبل شرکت می‌کردم. المپیک برای من تمام شده است، اما سابقات دیگری داریم که نه مثل خود المپیک بلکه کمتر از المپیک نیست. ما مسابقات جهانی و آسیایی را در پیش داریم که با فاصله کمی از هم برگزار می‌شوند. وظیفه ما تمرین کردن و مسابقه دادن است. مطمئن باشید کادر فنی طوری برنامه ریزی کرده که بدن‌های ما برای حضور در این دو مسابقه کم نمی‌آورد. به این حرف ایمان دارم. ما با قدرت پیش می‌رویم تا بهترین نتایج را بگیرم.

ملی‌پوش دسته ۹۶ کیلوگرم ایران درباره تغییرات در فدراسیون وزنه‌برداری تصریح کرد:خیلی چیز‌ها عوض شده است. روابط ورزشکاران با فدراسیون خیلی بهتر شده و هیچ کم و کسری نداریم. اگر هم کم و کسری باشد فدراسیون بلافاصله  آن را حل می‌کند. بدون تعارف تا امروز اجازه نداده اند آب در دل ورزشکار تکان بخورد. خدا را شکر در شرایط خوبی داریم تمرین می‌کنیم و ان‌شاالله خبر‌های خوبی از وزنه برداری در آینده خواهیم شنید. وزنه برداری ایران در آینده قطعا دوباره قهرمان‌های بزرگی خواهد داشت. ما در دل همین سیستم هستیم و داریم تغییرات و روندی که شروع شده است را می‌بنیم. شاید مردم فقط ویترین وزنه برداری را ببینند، اما پشت آن یک مسیر خوبی آغاز شده است. حرف‌هایی که می‌زنم را در آینده‌ای نه چندان دور و روی تخته‌های وزنه برداری درمسابقات مختلف خواهید خواهید دید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *