کاشانی: هدف ما حضور قدرتمند در رقابت جهانی است/ فینال جایزه بزرگ در بالاترین سطح برگزار شد

10:00 - 25 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۷۶۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
کاشانی: هدف ما حضور قدرتمند در رقابت جهانی است/ فینال جایزه بزرگ در بالاترین سطح برگزار شد
سرمربی تیم ملی فانکشنال فیتنس ایران گفت: ۳ ماه زمان بسیار خوبی است تا بتوانیم روی نقاط ضعف و قوت ورزشکاران کار کنیم تا یک تیم قدرتمند عازم مسابقات جهانی نروژ شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی کمیته فانکشنال فیتنس، مرتضی کاشانی در خصوص مسابقات جایزه بزرگ اظهار داشت: مسابقات فانکشنال فیتنس با حضور نزدیک به ۳۰۰ ورزشکار در ۳ تست آنلاین برگزار شد. در نهایت ۱۰ تیم برتر دسته حرفه‌ای و ۵ تیم دسته آماتوری به فینال راه پیدا کردند. این رقابت در ۲ روز و هر روز ۳ تست برای دسته حرفه‌ای و ۲ تست برای دسته آماتوری پیگیری شد و نفرات برتر مسابقات مشخص شدند. برای اولین بار مرحله فینال در بالاترین سطح در کشور برگزار شد. در فینال شاهد یکی از پرهیجان‌ترین رقابت‌ها بودیم که آیتم‌های بسیار جذابی داشت و زیبایی مسابقات را دو چندان می‌کرد.

وی در پاسخ به این سوال که مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی نروژ در چه زمانی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: رقابت‌های انتخابی تیم ملی در شهریور ماه برگزار می‌شود و امیدوارم بتوانیم ۱۰ ورزشکار آقا و ۱۰ ورزشکار خانم را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم. ۳ ماه زمان بسیار خوبی است تا در اردوهای آماده‌سازی روی نقاط ضعف و قوت ورزشکاران کار کنیم تا یک تیم قدرتمند عازم مسابقات جهانی نروژ شود. تمام هدف ما این است که با آمادگی کامل در مسابقات مهم پیش رو شرکت کنیم تا نتایج درخشانی را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم ملی فانکشنال فیتنس در پایان صحبت‌های خود با بیان شرایط کلی این رشته در ایران خاطرنشان کرد: با آغاز فعالیت کمیته فانکشنال فیتنس ورزشکاران بسیاری به این رشته جذب شده‌اند و در مدت زمانی کوتاه که نزدیک به ۶ ماه از فعالیت این کمیته می‌گذرد، عملکرد بسیار خوبی داشتیم. تاکنون ۲ مسابقه و اولین اردوی تیم ملی برگزار شده است. همچنین بیشتر استان‌ها فعال شده‌اند و در کل کشور شاهد افزایش ورزشکار در این رشته هستیم. امیدوارم بتوانیم با همین شرایط رو به جلو حرکت کنیم و شاهد درخشش جوانان کشورمان در رشته فانکشنال فیتنس باشیم. مطمئنم در آینده علاقه‌مندان این رشته افزایش پیدا می‌کنند و شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *