۲۲ هزار کیلوگرم روغن در شهرستان ایرانشهر کشف شد

10:32 - 25 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۷۶۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۲۲ هزار کیلوگرم روغن در شهرستان ایرانشهر کشف شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۲۲ هزار کیلوگرم روغن قاچاق در ایرانشهر خبرداد.

خبرگزاری میزان-موسی عباس زاده محمودی گفت: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۲۲ هزار کیلوگرم روغن قاچاق در ایرانشهر خبرداد و گفت: پرونده رسیدگی به خروج کالا از کشور بر خلاف تشریفات قانونی شامل ۲۲ هزار و ۸۷۸ کیلوگرم روغن خوراکی به ارزش سه میلیارد و ۴۳۱ میلیون ریال در شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایرانشهر رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با بررسی محتویات پرونده، علاوه بر ضبط کالا، متخلف را به پرداخت سه میلیارد و ۴۳۱ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد واداره کل صنعت معدن تجارت استان، گزارش کشف این محموله را به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

وی همچنین از کشف هشت دستگاه کولرگازی خارجی ۲۴ هزار در چابهار خبر داد  و گفت: پرونده مربوط به حمل هشت دستگاه کولرگازی ۲۴ هزار خارجی به ارزش یک میلیارد و ۷۶۹ میلیون ریال از یک دستگاه خودرو تریلی برای رسیدگی به شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار ارسال شد.

عباس زاده افزود: شعبه با بررسی مستندات موجود، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت یک میلیارد ۸۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی گفت: فرماندهی پایگاه دریابانی شهرستان چابهارگزارش کشف محموله قاچاق را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

عباس زاده همچنین گفت: یک واحد کوره آجرپزی به اتهام فروش ۱۴ هزار لیتر نفت کوره خارج از ضوابط قانونی در زابل محکوم شد.

وی گفت: پرونده رسیدگی به فروش خارج از ضوابط ۱۴ هزار لیتر نفت کوره به ارزش یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی زابل ارسال شد.

وی افزود: شعبه باتوجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متخلف را به پرداخت سه میلیارد و ۱۰۱ میلون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *