گفت‌وگو|

استکی: علی‌اکبری در MMA یک برند شده/ یا حیدر کرار رمز موفقیت ماست

11:55 - 25 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۷۵۳
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
استکی: علی‌اکبری در MMA یک برند شده/ یا حیدر کرار رمز موفقیت ماست
سرمربی سابق تیم ملی بوکس گفت: علی‌اکبری دیگر یک مبارز کامل است در MMA به یک برند تبدیل شده و خوشحال توانستم در این میان نقشی در موفقیت‌های امیر ایفا کنم

علیرضا استکی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص مبارزه امیر علی‌اکبری با داستین جاینسون اظهار داشت: همه مبارزه را دیدند و واضح بود امیر یک سر و گردن از رقیب بالاتر است و به قدری برای این فایت آماده بود که گویا هیچکس در دنیا نمی‌توانست مقابل او قرار بگیرد و برنده از قفس بیرون بیاید. ما هر روز با برنامه تمرین کردیم و می‌دانستیم برای این بازی باید از چه تاکتیکی استفاده کنیم.

وی افزود: اصلا فکر نکنید داستین جاینسون رقیب دست و پا بسته‌ای بود، چون رزومه و آمار او مشخص می‌کند که در MMA یکی از بهترین فایتر‌ها به حساب می‌آید، اما حریف انگیزه و قدرت امیر نشد.

استکی درباره رکورد فوق‌العاده علی‌اکبری با او تصریح کرد: از مجموع ۱۰ مبارزه‌ای که داشتیم در ۹ فایت به برتری دست یافتیم و از این بابت خدا را شاکر هستم که هر قدمی که برمیداریم به اهدافمان نزدیکتر می‌شویم. سالهاست امیر برای موفقیت در MMA زحمت کشیده و عرق ریخته و حالا دارد ثمره آن سختی‌ها را برداشت می‌کند و امیدوارم این روند ادامه دار باشد.

مربی اختصاصی علی‌اکبری ادامه داد: علی‌اکبری دیگر یک مبارز کامل است در MMA به یک برند تبدیل شده و خوشحال توانستم در این میان نقشی در موفقیت‌های امیر ایفا کنم. قول می‌دهم برای خوشحالی مردم هر کاری از دستمان بر می‌آید انجام دهیم تا ان‌شاالله خبر‌های خوبی از پیروزی‌های پیاپی در قفس MMA به گوش برسد.

استکی درباره مبارزه برای ارتقا کمربند بیان کرد: مبارزه بعدی در آذرماه است و بعد از یک ریکاوری کوچک تمرینات را از سر میگیریم تا به امید خدا بتوانیم برای ارتقای کمربند یک مبارزه بزرگ را ببریم. با تلاش و تمرین هیچ کاری نشد ندارد و اهداف بزرگی در سر داریم که یک به یک آن‌ها را تیک میزنیم تا به سرمنزل مقصود برسیم.

مربی نام آشنای رزمی در پایان به استفاده از سربند یا حیدر کرار اشاره کرد و گفت: این رمز موفقیت ماست و برای پیروزی در تمام مبارزات از اهل بیت مدد می‌گیریم. خیلی از فایتر‌ها شومن هستند و دنبال خودنمایی می‌روند، اما امیر با تمام قدرت برای اهدافش می‌جنگد. او دنبال لقب و اینجور مسائل نیست و یکی از دلایل موفقیتش در رشته سنگینی مثل MMA همین است. تمرکز خود را معطوف تمرینات و مبارزت می‌کند و مطمئن باشید تخت گاز پیش می‌رویم تا به اوج قله‌های افتخار برسیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *