گزینه‌های اینتر برای جانشینی یاغی بلژیکی؛ لوکاکو باز هم دست تیمش را در پوست گردو گذاشت

10:53 - 25 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۷۴۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
گزینه‌های اینتر برای جانشینی یاغی بلژیکی؛ لوکاکو باز هم دست تیمش را در پوست گردو گذاشت
مهاجم بلژیکی تیم فوتبال اینتر میلان برای فصل جدید در این تیم جایی نخواهد داشت و احتمال بازگشتش به تیم سابقش وجود دارد.

خبرگزاری میزان - در روز‌های اخیر اخبار بسیار موثقی از علاقه باشگاه اینتر برای جذب دائمی روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی چلسی به گوش می‌رسید و سرمربی و مدیران این باشگاه در تلاش بودند تا با اضافه شدن لوکاکو تمرینات و تور تابستانی خود را با جدیت آغاز کنند.

در این بین چند بار و از سوی رسانه‌های ایتالیایی اخباری مبنی بر علاقه باشگاه میلان و یوونتوس به جذب غول بلژیکی منتشر شد که خیلی جدی نبودند، اما حالا جدایی اینتر و لوکاکو بطور کامل اتفاق افتاده و یوونتوس او را به هدف اصلی نقل و انتقالاتی خود تبدیل کرده است.

لوکاکو دو فصل پیش و پس از قهرمانی با آنتونیو کنته در سری آ با مبلغ ۱۲۰ میلیون یورو به باشگاه چلسی فروخته شد، اما یک فصل ضعیف را در استمفورد بریج گذراند و فصل پیش به صورت قرضی راهی اینتر شد و دوباره اوج گرفت تا مدیران باشگاه متقاعد شوند برای بازگرداندن این مهاجم ۳۰ ساله مبلغی در حدود ۳۵ میلیون یورو بپردازند، اما درست در اوج مذاکرات و توافقات چلسی و اینتر، لوکاکو خواهان پیوستن به دشمن اصلی این باشگاه یعنی یوونتوس است.

ظاهرا علاقه اینزاگی به ژکو در فصل قبل و همچنین جذب مارکوس تورام در این فصل مرد بلژیکی را به وحشت انداخته و او برای دریافت حقوق بیشتر و تضمین جایگاهش خواهان پیوستن به دشمن دیرینه اینتر است، در حالی که آن‌ها در فصل جدید حتی در لیگ کنفرانس اروپا هم حضور نخواهند داشت! اینتری‌ها رابطه خود با لوکاکو را قطع کرده و حالا به دنبال جذب گزینه‌های جدید هستند.

در حال حاضر اینتر برای پر کردن جای روملو لوکاکو سه گزینه دارد:

*آلوارو موراتا ۳۰ ساله و اسپانیایی که از نظر اینزاگی گزینه بهتری است و تجربه بالایی در رئال مادرید، اتلتیکو، چلسی و یوونتوس دارد
*فلورین بالوگان ۲۲ ساله و آمریکایی که بازیکن آرسنال است و فصل پیش بصورت قرضی در رمس فرانسه درخشیده
*بنجامن سسکو مهاجم ۲۰ ساله و اسلوونیایی لایپزیگ که همین تابستان با قراردادی ۵ ساله از سالزبورگ اتریش خریداری شده است.

ضمنا گزینه‌هایی، چون مهدی طارمی مهاجم ۳۰ ساله و ایرانی پورتو و نوح اوکافور ۲۳ ساله و سوئیسی سالزبورگ هم می‌توانند اولویت‌های بعدی آن‌ها باشند.

باید دید تصمیم مدیران و کادرفنی اینتر چیست و چه کسی پیراهن شماره ۹ نایب قهرمان اروپا را بر تن خواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *