موفقیت قهرمانان کشتی روس با دوبنده سایر کشور‌ها در تورنمنت مجارستان

8:55 - 25 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۷۳۷
موفقیت قهرمانان کشتی روس با دوبنده سایر کشور‌ها در تورنمنت مجارستان
رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام آندره پولیاک به عنوان آخرین رنکینگ اتحادیه جهانی در مجارستان به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - در آخرین رقابت‌های رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی که در بوداپست مجارستان برگزار شد از میان ۱۰ آزادکار برتر در اوزان مختلف، دو کشتی گیر روس یعنی زلیمخان آباکاروف و مراد کوراماگومدوف عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

آباکاروف قهرمان وزن ۵۷ کیلوگرم جهان برای تیم آلبانی به میدان رفت و صاحب مدال طلای وزن ۶۱ کیلوگرم شد و کوراماگومدوف کشتی‌گیر با تجربه روس نیز با دوبنده تیم مجارستان به مدال طلای وزن ۷۴ کیلوگرم رسید؛ بنابراین گزارش کشتی‌گیران روس بسیاری با مهاجرت به سایر کشور‌ها در رقابت‌های جام آندره پولیاک به میدان رفتند که شاید اسماعیل موساکایف آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم تیم مجارستان و دارنده ۲ مدال برنز جهان را می‌توان به عنوان ناکام‌ترین آزادکار در این تورنمنت معرفی کرد. 

گفتنی است در آخرین مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی به نفرات اول تا سوم هر وزن، به ترتیب ۱۵۰۰، ۷۵۰ و ۵۰۰ فرانک سوئیس جایزه نقدی اهدا شد.

تورنمنت بوداپست آخرین فرصت کشتی‌گیران برای ارتقای جایگاه خود در رده‌بندی UWW قبل از مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان بود و نفراتی که بالاترین امتیاز را در اوزان دهگانه دارند در قرعه‌کشی پیکار‌های جهانی از امتیازات خاصی برخوردار خواهند شد. طبق قانون اتحادیه جهانی کشتی ۴ نفر برتر رنکینگ در هر وزن تا مراحل نیمه نهایی و فینال به مصاف هم نمی‌روند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *