مراسم گرامیداشت بازنشستگان فراجا|

سردار رادان: فراجا به دنبال استفاده از ظرفیت پیشکسوتان در تمام حوزه‌هاست

18:30 - 24 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۶۹۰
سردار رادان: فراجا به دنبال استفاده از ظرفیت پیشکسوتان در تمام حوزه‌هاست
مراسم گرامیداشت بازنشستگان فراجا با حضور فرمانده کل انتظامی کشور برگزار شد.

خبرگزاری میزان - مراسم گرامیداشت بازنشستگان فراجا با حضور سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، اعضای هیات رئیسه فراجا، سردار علی بزرا، مشاور ویژه فرمانده کل انتظامی کشور در امور بازنشستگان و با حضور حدود ۱۲۰ نفر از بازنشستگان یگان‌های ژاندارمری، شهربانی، کمیته سابق و همچین فراجای فعلی برگزار شد.

سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در این مراسم، گفت: هیچ وقت نمی‌شد به این حالت پیشکسوتان خود را زیارت کنم که با اکثر آن‌ها خاطره دارم.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، اظهار کرد: صدای زنگ غافله کربلا در حال شنیده شدن است، نهضتی که می‌تواند تا قیامت برای شیعیان آورده داشته باشد.

فرمانده کل انتظامی کشور، تصریح کرد: تک تک افراد حاضر در این جلسه جزو مردان مردی بودید که در ۲ جبهه جنگیدید، جبهه اول حوزه ماموریتی بود که شما فعالیت کردید و جبهه دوم مقابله با سختی‌ها. جبهه کردستان و جبهه سیستان و بلوچستان با آن طبیعت خاص را کسی از یادش نمی‌برد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در بیانی فرمودند در نظام جمهوری اسلامی ایران هر کاری ثواب دارد و هر چه کاری سخت‌تر ثواب آن بیشتر.

سردار رادان، ادامه داد: خاطرات شما عزیزان همواره توام با خیر و نیکوکاری است، اسم و رسم و خاطر شما به نیکی در اذهان وجود دارد و ثبت شده است که این یعنی آخرت نیک.

وی عنوان کرد: حتما باید پیشکسوتان و استادان ما جایگاه ویژه و خاص داشته باشند. این افراد باید همچنان در صحنه باشند و در ماموریت‌ها بروز و ظهور داشته باشند.

سردار رادان با بیان اینکه امسال اربعین را در پیش داریم، اظهار کرد: چرا نباید دست‌کم یک محور از فعالیت‌ها و ماموریت‌های حوزه اربعین فراجا در دستان و اداره پیشکسوتان ما نباشد یا سایر مباحث و حوزه‌های کاری مجموعه انتظامی؟

وی در بخشی دیگر بیان کرد: به دنبال این هستیم تا در تمام حوزه‌های فراجا از ظرفیت و بهره گیری از دوستان پیشکسوت خود استفاده کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان گفت: آنچه که در موضوع حمایت از پیشکسوتان انجام شد از باب وظیفه بود نه از حوزه منت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *