گفت‌وگو|

همفکری، همیاری و همراهی دستگاه قضا با سازمان بهزیستی در فرایند فرزندخواندگی

7:45 - 25 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۶۷۱
همفکری، همیاری و همراهی دستگاه قضا با سازمان بهزیستی در فرایند فرزندخواندگی
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: هم اکنون در مرحله‌ای قرار گرفتیم که باید از دستگاه قضا برای همفکری، همیاری و همراهی با ما در فرآیند فرزندخواندگی تشکر کنیم.

خبرگزاری میزان - علی محمد قادری، در گفت‌وگو با میزان در خصوص همکاری این سازمان با  قوه‌قضاییه در فرایند به سرپرستی گرفتن فرزند خوانده گفت: باید از دستگاه قضا برای همفکری، همیاری و همراهی در فرایند فرزندخواندگی تشکر کنیم.

وی ادامه داد: پیگیر هستیم در مجموعه شوق زندگی که متولیان امور دستگاه قضایی و مجموعه‌های مختلف سازمان بهزیستی حضور دارند، خدمات را در اسرع وقت به مردم عزیز ارائه دهیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در رابطه با روند به سرپرستی گرفتن فرزند خوانده نیز اظهار کرد: اگر همه ملاحضات پرونده و موضوعات مرتبط با تکمیل مدارک و همچنین مصاحبه، مشاوره، مددکاری و به طور کلی هر اقدامی که لازم است، انجام شود طی زمانی کمتر از ۴۵ روز فرزند را به خانواده تحویل می‌دهیم و چنانچه جنسیت فرزند مشخص و ملاحظات فرزند خواندگی از جمله محرمیت و سایر موارد تکمیل شده باشد سازمان بهزیستی در زمان کمتری فرزند را به خانواده تحویل می‌دهد.

قادری متذکر شد: البته این زمان به این معنی نیست که از روز ثبت نام تا زمانی که فرزند به خانواده تحویل داده می‌شود ۴۵ روز طول می‌کشد، ممکن است این فرایند و تکمیل مدارک یک سال زمان ببرد و صف انتظاری از سال‌های گذشته ایجا شده باشد، اما برای افرادی که این مراحل را طی کرده اند، روان‌سازی کاملا مشهود است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *