گفت‌وگو|

عملکرد دستگاه‌های مرتبط با هوای پاک به صورت منظم رصد می‌شود

7:30 - 24 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۵۰۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عملکرد دستگاه‌های مرتبط با هوای پاک به صورت منظم رصد می‌شود
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: برای داشتن هوای پاک عملکرد دستگاه‌ها به صورت منظم رصد می‌شود و هر کدام که در انجام وظایف خود کوتاهی کند حتما به قوه قضاییه معرفی خواهند شد.

خبرگزاری میزان _ حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به لزوم رفع مشکلات درباره هوای پاک بیان کرد: اقدامات کوتاه مدت و بلندمدت برای داشتن هوای پاک در نظر گرفته شده است. اقدامات کوتاه مدت این است که سازمان برنامه و بودجه باید اعتبارات دستگاه‌ها را پرداخت کند و ما امروز تک تک وظایف دستگاه‌ها را پیگیری می‌کنیم.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس ادامه داد: اگر این اعتبارات داده شود به صورت منظم تک تک دستگاه‌ها موظف به ارائه گزارش می‌شوند و هر ماه رصد خواهند شد و هر کدام در انجام وظایف خود کوتاهی کند حتما به قوه قضاییه معرفی خواهد شد.

وی اظهارداشت: قوه قضاییه مردمی بودن خود را در حفظ حقوق عامه که امروز یکی از مسائل آن، سلامت مردم است حفظ کرده و جایگاه ویژه‌ای دارد.

پژمانفر با اشاره به ضرورت ساماندهی حمل و نقل عمومی برای داشتن هوای پاک گفت: این موضوع بسیار موثر است چراکه درصد قابل توجهی از آلودگی‌ها از ناحیه وسایل حمل و نقل عمومی، نیروگاه‌ها و گرم‌کننده در خانه هاست که باید ساماندهی و اصلاح شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *