خدمتی: بیشترین مدال کسب شده در یونیورسیاد را دارم/ دوره گذشته هم پرچمدار کاروان بودم

16:52 - 21 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۲۴۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
خدمتی: بیشترین مدال کسب شده در یونیورسیاد را دارم/ دوره گذشته هم پرچمدار کاروان بودم
بانوی ملی‌پوش تیم ملی تیراندازی گفت: امیدوارم در سومین دوره حضورم در بازی‌های آسیایی بتوانم باز هم روی سکو بروم.

خبرگزاری میزان - نجمه خدمتی در مراسم تجلیل از تیراندازان مدال‌آور و انتخاب دوباره‌اش به عنوان پرچمدار زن کاروان اعزامی به یونیورسیاد، صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*امروز مراسم تجلیل از ورزشکارانی است که در جام‌های جهانی باکو و آلماتی مدال گرفته‌اند. به نوبه خودم به آن‌ها تبریک می‌گویم و امیدوارم در مسابقات بعدی تعداد مدال‌های کسب شده بیشتر شود و همه ما جزو مدال آوران باشیم. قطعا تجلیل و حمایت فدراسیون باعث می‌شود تا روحیه ورزشکاران در میادین دیگر بیشتر شود.

*درباره حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو؟ این سومین دوره حضورم در بازی‌های آسیایی خواهد بود و در اولین دوره بازی‌های آسیایی مدال طلا گرفتم که امیدوارم در سومین دوره این مسابقات هم بتوانم باز هم روی سکو بروم.

*در خصوص رکوردشکنی اخیرش؟ دیروز در دومین دوره مسابقات آزاد کشور که انتخابی بازی‌های آسیایی هم بود توانستم رکورد ایران را در تفنگ که قبلا دست خودم و کرم‌زاده بود را ارتقا دهم.

*درباره حضورش در مسابقات یونیورسیاد؟ خیلی خوشحالم، چون این سومین و آخرین دوره (به خاطر شرایط سنی) حضورم در مسابقات یونیورسیاد است. در بازی‌های دانشجویان دوره قبل در ایتالیا هم پرچم‌دار کاروان ایران بودم. این دومین پرچمداری و سومین دوره حضورم در این مسابقات است.

*فکر می‌کنم بیشترین مدال کسب شده در یونیورسیاد برای من است. امیدوارم در این دوره یونیورسیاد هم مثل سال ۲۰۱۵ که رکوردشکنی کردم و ۵ مدال گرفتم روی سکو بروم و صاحب مدال شوم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *