مردم منتظر اتفاقات و بازیگران جدید در "میکائیل" باشند/ همکاری با سیروس مقدم فوق العاده است

23:18 - 03 ارديبهشت 1394
کد خبر: ۴۷۲۳۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: بازیگر سریال "میکائیل" گفت: سریال از قسمت 12 به بعد تغییرات زیادی می کند و تا قسمت 16 و 17 اتفاقات تلخی هم برای رشید و هم تیم پلیس می افتد و مردم منتظر اتفاقات و بازیگران جدیدی از جمله من و مهدی صبایی در این سریال باشند.

: بازیگر سریال "میکائیل" گفت: سریال از قسمت 12 به بعد تغییرات زیادی می کند و تا قسمت 16 و 17 اتفاقات تلخی هم برای رشید و هم تیم پلیس می افتد و مردم منتظر اتفاقات و بازیگران جدیدی از جمله من و مهدی صبایی در این سریال باشند.

مجید سعیدی بازیگر سریال "تا ثریا" در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر در خصوص ایفای نقش در سریال "میکائیل" گفت: در سریال "میکائیل" ایفاگر نقش "میلاد" هستم و از قسمت 11 یا 12 وارد سریال می شوم.

بازیگر فیلم سینمایی "مهیا" در رابطه با نقش "میلاد" در سریال "میکائیل" در ادامه بیان کرد: در این سریال، میلاد دوست صمیمی میکائیل است که از بچگی با هم بزرگ شدند ولی میلاد با توجه به زندگی شخصی خود با آقاخان که ایفاگر نقش آن علیرضا خمسه است درگیری پیدا می کند و به دنبال انتقام از آقاخان است و در ارتباط با همین ماجرا با میکائیل ارتباط برقرار می کند.

نقش پدر میلاد را در این فیلم آقای توشه بازی می کند.

مجید سعیدی در خصوص همکاری با سیروس مقدم گفت: همکاری با سیروس مقدم فوق العاده بود و من تا به امروز تجربه همکاری در 4 فیلم را با سیروس مقدم داشته ام که تجربه بسیار خوب و مفیدی برایم بوده است.

بازیگر سریال "میکائیل" در ادامه بیان کرد: سیروس مقدم به بازیگر اجازه خلاقیت می دهد و همین باعث می شود که بازگیر راحت تر بتواند به ایفای نقش خود بپردازد و با بازیگر خود تبادل نظر می کند که این تبادل نظر برای بازیگر بسیار مهم است زیرا باعث می شود که کار به بهترین حالت خود اجرا شود.

بازیگر سریال "تا ثریا" در خصوص پایان فیلم گفت: سریال از قسمت 12 به بعد تغییرات زیادی می کند و تا قسمت 16 و 17 اتفاقات تلخی هم برای رشید و هم تیم پلیس می افتد و مردم منتظر اتفاقات و بازیگران جدیدی از جمله من و مهدی صبایی در این سریال باشند.


سعیدی در پایان گفت: سعید نعمت اللهَ، نویسنده سریال "میکائیل" برای سریال حساسیت های زیادی به خرج داده است و تمام تلاش خود را کرده تا سریال پایان خوبی داشته باشد و به اعتقاد من پایان سریال میکائیل خوب و جذاب درآمده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *