گفت‌وگو|

چینی: خطیر دیمی کار نمی‌کند/ سال سختی پیش‌روی استقلال خواهد بود

1:19 - 22 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۱۹۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
چینی: خطیر دیمی کار نمی‌کند/ سال سختی پیش‌روی استقلال خواهد بود
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سازمان خصوصی‌سازی باید یقه فرد متخلف را بگیرد به استقلال کاری نداشته باشد.

علی چینی در گفت‌وگو با میزان، درباره مدیرعاملی علی خطیر در باشگاه استقلال، اظهار داشت: ابتدا به جواد نکونام و خطیر تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت برای هر دوی آنها دارم. خطیر مدیر لایقی است که مدیریت را بلد است و دیمی کار نمی‌کند. او می‌داند در چه زمانی و کجا چه تصمیم درستی را بگیرد. امیدوارم این انتخاب‌ها در سمت سرمربیگری و مدیرعاملی برای استقلال مثبت باشد و شک ندارم خطیر می‌تواند مشکلات را به راحتی حل کند.

وی با اشاره به اینکه چند سال است استقلال در فصل نقل و انتقالات به مشکل برمی‌خورد، تصریح کرد: معلوم نیست چرا تیم فوتبال استقلال در زمان نقل و انتقالات، مدیر یا سرمربی ندارد؟ عدم حضور مدیرعامل و سرمربی باعث می‌شود باشگاه نتواند بازیکنان تاپ را جذب کند. بعد از اینکه نفرات تاپ به بقیه تیم‌ها رفتند سپس مسئولان باشگاه معرفی می‌شوند. این موضوع هواداران و پیشکسوتان را نگران و ناراحت می‌کند که بین استقلال و دیگر تیم‌ها فرق قائل می‌شوند.

*مهمترین تمدیدی باید یامگا باشد

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال آیا مدیرعامل جدید می‌تواند در جذب بازیکن موفق باشد، عنوان کرد: امیدوارم خطیر در این روزهای باقی مانده در فصل نقل و انتقالات بازیکنان مدنظر نکونام را جذب و تیم را تقویت کند. بازیکنان فصل قبل تا حدودی حفظ شده‌اند و جایگزینان خوبی برای بازیکنانی که از تیم جدا شده‌اند، به استقلال آمده‌اند. آرمین سهرابیان و مهرداد محمدی مهره‌های خوبی هستند که جذب شده‌اند. باید صبر کنیم ببینیم تا آخرین روز فصل نقل و انتقالات چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال ادامه داد: اگر مهدی قایدی از تیم رفت باید یک بازیکن خارجی سطح بالا جای او را پر کند. مهمترین تمدیدی باید یامگا باشد و نباید این بازیکن را راحت از دست بدهند. سعید عزت‌اللهی هم بازیکن باتعصب و توانمندی است که باید او را هم بگیرند. سیدحسین حسینی یکی از بهترین‌ دروازه‌بانان ایران است. برخی اوقات گلر اشتباه می‌کند ولی در خیلی از بازی‌ها او منجی دروازه استقلال بود. باید یک دروازه‌بان ذخیره خوب هم برای حسینی جذب شود. ضمناً باید مطالبات بازیکنان پرداخت شود تا با خیال راحت در تمرینات شرکت کنند، آنها به عشق استقلال در این تیم مانده‌اند.

*امیدوارم نکونام تا دربی به ارنج و ترکیب اصلی تیمش برسد

پیشکسوت فوتبال در مورد رقابت خیلی سخت تیم‌های حاضر در لیگ برتر برای قهرمانی، تاکید کرد: به طور حتم با این شرایطی که در استقلال وجود دارد و سایر تیم‌ها هم به بهترین شکل برای شرکت در مسابقات لیگ برتر تجهیز شده‌اند، سال سختی پیش‌روی استقلال خواهد بود. واقعاً امسال رقابت سنگین و شدیدی بین تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان، گل‌گهر، فولاد، تراکتور و تیم‌های دیگر که می‌توانند شگفتی ساز باشند، وجود خواهد داشت.

چینی در خصوص حل مشکلات مالی باشگاه استقلال، بیان کرد: هم اکنون باشگاه استقلال با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و باید وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی کمک کنند تا این مشکلات برطرف شود. باید اجازه دهند خطیر به عنوان مدیرعامل کارش را به خوبی انجام دهد. از سازمان خصوصی‌سازی می‌خواهم اگر فردی متخلف است، یقه او را بگیرند و کاری به باشگاه استقلال نداشته باشند.

وی در پایان درباره برگزاری دربی در هفته پنجم لیگ برتر خاطرنشان کرد: امیدوارم تا دیدار دربی جواد نکونام به ارنج و ترکیب اصلی تیمش برسد و یک بازی قشنگ را ببینیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *