فرمانده سپاه تهران بزرگ: مداحی‌ها باید به استحکام فکری و تقویت ایمان جوانان منجر شود

9:37 - 21 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۰۸۳
دسته بندی: سیاست ، عمومی
فرمانده سپاه تهران بزرگ: مداحی‌ها باید به استحکام فکری و تقویت ایمان جوانان منجر شود
سردار سرتیپ «حسن‌زاده» با اشاره به نقش مهم مداحان در روشنگری و جهاد تبیین، گفت: مهم‌ترین قشر جامعه که در هیأت‌ها و پای منابر حضور پررنگی دارند، جوانان هستند؛ لذا باید مداحی‌ها به گونه‌ای باشد تا نسل جوان از استحکام فکری برخوردار شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ صبح امروز (چهارشنبه) در جمع فرهنگیاران مداح سپاه اظهار داشت: جامعه مداحان در سپاه تهران بزرگ می‌توانند اثربخش‌ترین اقشار باشند، زیرا بیان آنچه بر اهل بیت (ع) گذشته آن هم به دور از بزرگ‌نمایی‌های اغراق‌آمیز و به دور از واقعیت، مخاطبان را با حقایق جامعه و دشمنی‌هایی که با اسلام وجود دارد، آشنا می‌کند.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: از سوی دیگر، رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص هیأت‌ها و مداحان اهل بیت (ع) مطالبی را مطرح کرده‌اند که ضروری است مداحان به این مطالب بیشتر توجه کنند.

وی افزود: مداحان نقش مهمی در روشنگری و جهاد تبیین که مد نظر رهبری است، دارند؛ به عبارت دیگر، چون مهم‌ترین قشر جامعه جوانان هستند و در هیأت‌ها و پای منابر نیز همین جوانان حضور پررنگی دارند، باید مداحی‌ها به گونه‌ای باشد تا جوانان از استحکام فکری برخوردار شوند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ اضافه کرد: جامعه مداحان پاسدار می‌توانند برای جامعه مداحان الگو و فرهنگ‌سازی و جوانان را مؤمن، انقلابی و موقع‌شناس کنند؛ این از موضوعاتی است که می‌تواند بیشترین اثرگذاری را داشته باشد؛ اگرچه در طول سال این موضوع اهمیت دارد، اما محوریت آن در ایام محرم و صفر اهمیت آن را دو چندان می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *