گرابدا: مقابل ایران پراشتباه بازی کردیم/ در دریافت اول مشکل داشتیم

16:43 - 20 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۰۲۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
گرابدا: مقابل ایران پراشتباه بازی کردیم/ در دریافت اول مشکل داشتیم
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان لهستان گفت: امروز علاوه بر عملکرد شگفت انگیز ایران، اشتباهات زیادی هم داشتیم.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، متئوش گرابدا پس از دیدار مقابل ایران در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جوانان جهان اظهار کرد: در مسابقه امروز اصلا خوب بازی نکردیم و اشتباهات زیادی داشتیم. طبق گزارش آماری تعداد خطا‌های لهستان ۳۲ بود که بسیار بالاست.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان لهستان تاکید کرد: جوانان ایران تیم بسیار قدرتمندی است و در این مسابقه فوق‌العاده بازی کرد. در هر حال امروز علاوه بر عملکرد شگفت انگیز ایران، اشتباهات زیادی هم داشتیم.

گرابدا ادامه داد: مشکل تیم لهستان در مسابقه با ایران در دریافت‌های اول بود. تیم ملی والیبال ایران سرویس‌های خوبی در این مسابقه زد و لهستان را در دریافت اول با مشکل مواجه کرد. این موضوع یکی از مشکلات لهستان در این بازی بود. فردا روزی جدید است و برای برد در بازی بعد تلاش خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: فردا با بلغارستان بازی خواهیم داشت که تیم بسیار قدرتمندی است. بایستی مقابل تیم ملی والیبال جوانان بلغارستان پیروز شویم. هر روز و هر مسابقه در این مسابقات برای تیم ملی والیبال لهستان بسیار مهم است.

تیم ملی والیبال جوانان ایران ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه فردا (چهارشنبه ۲۱ تیر) در دومین دیدار خود در مرحله دوم مسابقات به مصاف تایلند می‌رود، ملی‌پوشان جوان در مرحله مقدماتی این تیم را سه بر یک شکست داده بودند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *