حسین قندی درگذشت

17:37 - 03 ارديبهشت 1394
کد خبر: ۴۷۲۲۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: حسین قندی از پیشکسوتان مطبوعات کشور و اساتید حوزه تیتر، بدنبال یک دوره بیماری درگذشت.

: حسین قندی از پیشکسوتان مطبوعات کشور و اساتید حوزه تیتر، بدنبال یک دوره بیماری درگذشت.

این استاد پیشکسوت مطبوعات ایران که از مدتی پیش به علت شدت بیماری در بیمارستان بستری شده بود، ساعاتی پبش دار فانی را وداع گفت.

گزارشها حاکی است که وی به دنبال شدت بیماری از هفته گذشته به کما رفت و حدود ساعت 16 امروز فوت کرد. هنوز مکان و زمان تشییع وی نیز مشخص نشده است .

حسین قندی روزنامه‌نگار، استاد رشته علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی و مدرس روزنامه‌نگاری، متولد اسفند ۱۳۳۰ در سبزوار و بزرگ شده تهران است. ویژه‌ترین مهارت استاد حسین قندی را در انتخاب تیترهای مناسب برای مطالب مطبوعاتی می‌دانند. او از جمله روزنامه‌نگارانی است که بسیار بر اخلاق روزنامه‌نگاری تاکید می‌کرد.

از استاد حسین قندی تألیفات متعددی چاپ و منتشر شده که کتب تخصصی «روزنامه نگاری نوین»، «مقاله نویسی در مطبوعات» «روزنامه نگاری تخصصی» و «تخیل در روزنامه‌نگاری» از مهم ترین آنهاست. کتاب روزنامه نگاری نوین، مقاله نویسی در مطبوعات می‌توان اشاره کرد، کتاب روزنامه نگاری تخصصی هم حاصل چندین سال تدریس و تجربه حرفه ای او است که گام موثری در درک پایه‌ای و مقدماتی از مطبوعات تخصصی، نحوه انتشار و فعالیت ثمربخش برای دانش پژوهان ارتباطات و به ویژه روزنامه نگاران است.

فقدان این استاد روزنامه‌نگاری و عرصه رسانه و مطبوعات کشور را به خانواده وی و جامعه مطبوعاتی کشور تسلیت می‌گوید.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *