گفت‌وگو|

نصیری: با نزدیک شدن به مسابقات جهانی کشتی، فشار تمرینات کمتر می‌شود/ کار سختی در ترکیه داریم

10:18 - 20 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۸۷۸
نصیری: با نزدیک شدن به مسابقات جهانی کشتی، فشار تمرینات کمتر می‌شود/ کار سختی در ترکیه داریم
مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: هر چند در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ کار سختی داریم، اما به کسب موفقیت در این مسابقات امیدوار هستیم.

مهران نصیری در گفت‌وگو با میزان، درباره حضور در مسابقات کشتی جهانی نوجوانان اظهار داشت: با رفع ایرادات‌مان در مسابقات آسیایی قرقیزستان قطعا با قدرت بیشتر در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ حاضر می‌شویم.

وی با بیان اینکه رقابت‌های جهانی امسال در اواسط مرداد ماه و در کشور ترکیه برگزار می‌شود، گفت: با توجه به اینکه همه‌ی تیم‌ها با قدرت حاضر می‌شوند، اما خیلی امیدوار هستیم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با اشاره به برگزاری اردو‌های منظم تیم ملی عنوان کرد: اردو‌های ما با مشخص شدن نفرات برتر رقابت‌های قهرمانی کشور از فروردین ماه در شهر گرگان شروع شد که در حال حاضر وارد پنجمین مرحله از اردو‌ها شدیم. خدا را شکر توانستیم در این اردو‌ها به لحاظ فنی کشتی‌گیران را رو به جلو ببریم و اشکالات آن‌ها را برطرف کنیم و توانستیم پس از چند سال بر بام آسیا بایستیم.

نصیری خاطرنشان کرد: کشتی گیران تیم ملی از آمادگی خوبی برخوردار هستند و در حال حاضر در فشار تمرینات قرار داریم و هرچه به رقابت‌های جهانی نزدیک می‌شویم فشار تمرینات کمتر می‌شود تا با شرایط مطلوب در این رقابت‌ها حاضر شویم و بهترین نتیجه را برای کشور عزیزمان کسب کنیم.

رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان سال ۲۰۲۳ آسیا در قرقیزستان برگزار شد و تیم ملی ایران با هدایت بهنام احسان‌پور موفق به کسب ۶ مدال طلا، ۳ مدال نقره و یک برنز شد تا قاطعانه قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *