مهسا کرامتی: حضرت مریم(س) در «جهان بانو» را دوست داشتم

9:17 - 20 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۸۵۵
مهسا کرامتی: حضرت مریم(س) در «جهان بانو» را دوست داشتم
مهسا کرامتی، بازیگر سینما و تلویزیون، ضمن ابراز علاقه به حضرت مریم(س)، نمایش میدانی «جهان بانو» را اثری خوب و با ساختاری جذاب توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار میزان - نمایش میدانی «جهان بانو» نمایشی است با محوریت بانوان مطرح و جریان‌ساز تاریخ که در خلاصه داستان آن آمده است: جهان بانو، جهان بانوان است، بانوان آسمانی، از ازل تا حال. جهان بانو داستانی‌است نه تنها برای زنان، که درباره زنان برای شناخت ایشان….
کرامتی بعد از تماشای این نمایش گفت: شکل اجرای نمایش میدانی «جهان بانو» تجربه‌ای جدید برایم محسوب می‌شود. به نظرم دکورها، نمایشنامه و لحن روایت آن خیلی جذاب است و می‌تواند رضایت مخاطبان را جلب کند.
بازیگر فیلم‌های «چاقی»، «محیا» و… ادامه داد: مشخص است که برای اجرای چنین نمایش عظیمی زحمت زیادی کشیده شده است. به همین دلیل از عوامل و دست‌اندکاران این اثرِ مخاطب‌پسند تشکر می‌کنم.
او همچنین ابراز امیدواری کرد که نمایش‌های میدانی از جنس «جهان بانو» بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و امکان اجرای آن‌ها در سراسر کشور فراهم شود.
وی در پاسخ به این سوال که کدام قسمت از نمایش بیشتر تاثیرگذار بود، گفت: به دلیل علاقه شخصی که به حضرت مریم(س) دارم، بخش‌هایی از نمایش که به ایشان می‌پرداخت خیلی برایم جذاب بود و ارتباط خوبی با آن برقرار کردم؛ ولی در کل تمام قسمت‌های نمایش جذاب و تاثیرگذار است.
نمایش میدانی «جهان بانو» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که با مشارکت اداره کل فرهنگی شهرداری تهران و به همت موسسه سیمای ققنوس، ساعت ۱۹:۳۰ هر روز در بوستان ولایت تهران روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت namaticket. ir مراجعه کنند.
فهرست عوامل نمایش میدانی «جهان بانو» عبارتند از تهیه کننده: علی اسماعیلی، کارگردان: حسن بزرا، جانشین تهیه: امیرحسین طهرانی، مجری طرح: نادر قنبری، طراح نور: عباس رحمانی‌پور، طراح صحنه و دکور: مرتضی پورحیدری، مدیر تولید: داود طامهری، طراح صدا: عرفان حسن زاده، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: یاسر یارمحمدی، مجری صدا: علی بیرنگ، مدیر تدارکات: تورج سلیمانی و طراح گریم: هاشم جوری.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *