دروازه‌بان پرسپولیس به آلومینیوم پیوست/ موسوی یک فصل دیگر تمدید کرد

23:24 - 19 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۸۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان پرسپولیس به آلومینیوم پیوست/ موسوی یک فصل دیگر تمدید کرد
دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با یک ساله به آلومینیوم اراک پیوست.

خبرگزاری میزان - باشگاه آلومینیوم اراک پس از مذاکره با باشگاه پرسپولیس برای جذب احمد گوهری، این دروازه‌بان سرخ‌پوشان را به مدت یک فصل به خدمت گرفت و به جمع شاگردان سیدمجتبی حسینی اضافه کرد.

گوهری که طی یک فصل و نیم اخیر در پرسپولیس عضویت داشته و در ۱۰ مسابقه برای این تیم به میدان رفته بود، با نظر سید مجتبی حسینی در اراک حضور پیدا کرد و با باشگاه آلومینیوم اراک قرارداد بست.

این دروازه‌بان ۲۷ ساله که تجربه کار با مجتبی حسینی در نفت مسجدسلیمان را داشته و یکی از بهترین دوران ورزشی خود را زیر نظر این سرمربی سپری کرده بود، حالا دوباره در آلومینیوم اراک شاگرد وی شد.

گوهری پس از دوران حضورش در نفت تهران، سایپا، پرسپولیس و ...، به مدت یک فصل به آلومینیوم اراک پیوست و به‌عنوان ششمین خرید لیگ برتری این باشگاه است.

همچنین سیدمهران موسوی که سال گذشته از فولاد خوزستان به آلومینیوم اراک پیوسته بود برای یک فصل دیگر در آلومینیوم اراک ماندنی شد. وی در ۲۷ مسابقه لیگ برتر برای ایرالکو به میدان رفت و نقش مهمی در بسته ماندن دروازه تیم در بسیاری از مسابقات فصل اخیر داشت، مجددا قراردادش با این باشگاه را تمدید کرد.

این مدافع میانی که پس از دوران موفق در تیم‌های پیکان تهران و فولاد خوزستان و بازی در لیگ قهرمانان آسیا راهی آلومینیوم اراک شده بود، با تمدید قراردادش در جمع شاگردان حسینی ماندنی شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *