دریادار ایرانی: مدارس قرآنی در تمامی پایگاه‌های نیروی دریایی ارتش راه‌اندازی می‌شود

15:36 - 19 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۷۷۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
دریادار ایرانی: مدارس قرآنی در تمامی پایگاه‌های نیروی دریایی ارتش راه‌اندازی می‌شود
دریادار ایرانی با اشاره به افتتاح مدرسه قرآنی نیروی دریایی ارتش در بوشهر طی روز‌های آتی گفت: قرار است که در تمامی پایگاه‌های نداجا این‌گونه مدارس راه‌اندازی شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره سراسری سرود نداجا که در مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل برگزار شد، اظهار داشت: سرود نفوذ عمیقی بر ذهن‌ها دارد و ساخت سرود و محتوا باید توأم با مطالعه و تفکر باشد.

امیر دریادار ایرانی با اشاره به ماموریت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش و حضور این ناوگروه در سواحل پنج کشور گفت: ایمان و اعتماد به توان نیرو‌ها مهم‌ترین پیام این مأموریت بود که تعجب همگان را برانگیخت و دور‌های افتخار بعدی را خلق خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت حضور کارکنان نیروی دریایی ارتش در اقیانوس‌ها عنوان کرد: برای خانواده‌های کارکنان نیروی دریایی به‌ویژه فرزندان و همسرانشان برنامه‌های متنوعی در حوزه فرهنگی و هنری و با حضور در مجموعه‌های زیارتی و سیاحتی برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده نداجا به برگزاری جشنواره‌های سرود، تئاتر، مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه اشاره و خاطرنشان کرد: نخستین مدرسه قرآنی نیروی دریایی ارتش در بندرعباس راه‌اندازی شده و به‌زودی در بوشهر نیز مدرسه قرآنی افتتاح می‌شود؛ همچنین قرار است که در تمامی پایگاه‌های این نیرو این‌گونه مدارس راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *