چالش عجیب و بزرگ گل‌محمدی و پرسپولیس؛ لیستی که جا ندارد

13:55 - 24 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۵۴۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
چالش عجیب و بزرگ گل‌محمدی و پرسپولیس؛ لیستی که جا ندارد
تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی خود را مهیای حضور در فصل پیش رو می‌کند که به دلیل پر بودن لیست بازیکنانش با مشکلاتی جدی در زمینه جذب بازیکنان جدید مواجه شده است.

خبرگزاری میزان - در حالی‌که فصل نقل‌وانتقالات فوتبال ایران چند روزی است که آغاز شده و تیم‌ها در تکاپو برای حذف و اضافه بازیکنان مورد نظرشان هستند، تیم‌های مدعی نیز برای عقب نماندن از کورس رقابت دست به کار شده‌اند تا بهترین‌ها را جذب کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی قهرمانی و تیمی که باید در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف غول‌های مطرح غرب آسیا برود نیز در تدارک برای بستن تیمی مدعی است، اما گل‌محمدی و همکارانش برای اضافه کردن بازیکنان جدید به فهرست پرسپولیس با موانعی از جمله پر بودن لیست مواجه هستند، به همین منظور برای خالی کردن جا باید چند بازیکن از جمع سرخپوشان جدا شوند.

طبق قوانین فصل جدید هر تیم قادر خواهد بود لیست ۳۳ نفره‌ای به سازمان لیگ برای حضور در رقابت‌ها اعلام کند که با توجه به قوانین مذکور از جمله حذف سهمیه زیر ۲۵ سال و کاهش سهمیه بازیکنان بزرگسالان به ۱۹ بازیکن، پرسپولیس دچار چالشی جدی شده است، به‌طوری که در حال حاضر پرسپولیسی‌ها پس از انجام ۳ خرید جدید و تمدید قرارداد ۴ بازیکن خود، برای جذب نفرات جدید باید فهرست بازیکنان بزرگسال خود را خالی کنند.

گل‌محمدی، سه بازیکن را هم در لیست خروجی قرار داد: کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی و شیخ دیاباته که علاوه بر این نفرات، احمد گوهری نیز به صورت قرضی از پرسپولیس جدا شد و قرارداد پریرا نیز به صورت توافقی فسخ شد تا پنج بازیکن از تیم قهرمان کنار بروند.

در حالی که لیست ۱۹ نفره بزرگسالان پرسپولیس با جذب محمدحسین کنعانی‌زادگان پُر شد، این تیم برای فسخ قرارداد با پریرا به توافق رسید تا یک جای خالی دیگر در لیست سرخپوشان ایجاد شود، پس از جدایی آل‌کثیر نیز یک جای دیگر باز شد تا خیال گل‌محمدی تا حدودی برای جذب بازیکنان جدید راحت شود، اما ظاهراً سرخپوشان هدف‌های بیشتری برای روز‌های آینده دارند.

 

چالش عجیب و بزرگ گل‌محمدی و پرسپولیس؛ لیستی که جا ندارد

 

گفته می‌شود در صورت نهایی‌شدن قرارداد سعید عزت‌اللهی، سرخ‌پوشان دیگر جای خالی در فهرست خود ندارند و همین مسئله سبب شده تا با توجه به تمدید قرارداد میلاد سرلک ترافیک عجیبی در پست هافبک دفاعی پرسپولیس ایجاد شود تا احتمال قرار گرفتن یک بازیکن از خط هافبک (احتمالاً سینا اسدبیگی) در فهرست بازیکنان مازاد بیشتر شود!

با این حساب به نظر می‌رسد طی روزهای آینده باید شاهد قرار گرفتن بازیکنان جدیدی در فهرست مازاد پرسپولیس یا جدایی قرضی آنها از جمع سرخ‌پوشان بود.

از سوی دیگر گفته می‌شود کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس پس از فسخ قرارداد پریرا تأکید ویژه‌ای روی جذب یک مهاجم خارجی دارد تا در کنار شهاب زاهدی خط حمله این تیم در فصل آینده را تشکیل دهند. قرار است در روز‌های آینده چند گزینه به یحیی گل‌محمدی در این پست معرفی شود تا از بین آن‌ها یک بازیکن را انتخاب کند. پرسپولیسی‌ها با توجه به تجربه ناموفق جذب پریرا، وسواس زیادی روی مهاجم خارجی خواهند داشت.

سرخ‌های پایتخت همچنین با توجه به جدایی احمد گوهری شدیداً دنبال جذب یک دروازه‌بان دوم زیر ۲۳ سال هستند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *