پوستر و فراخوان هنری ششمین جشنواره بین‌المللی افشای حقوق بشر آمریکایی رونمایی شد

15:33 - 18 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۵۲۸
پوستر و فراخوان هنری ششمین جشنواره بین‌المللی افشای حقوق بشر آمریکایی رونمایی شد
پوستر و فراخوان ششمین جشنواره بین‌المللی افشای حقوق بشر آمریکایی با حضور رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی رونمایی شد.

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی دبیرخانه بین‌المللی افشای حقوق بشر آمریکایی، در مراسمی که در محل دفتر ریاست حوزه هنری برگزار و از پوستر و فراخوان این رویداد فرهنگی هنری با حضور محمد مهدی دادمان رونمایی شد.

در ابتدای این نشست اسماعیل آجرلو دبیر جشنواره با بیان گزارشی از برگزاری ادوار پیشین این جشنواره گفت: از سال ۱۳۹۵ دبیرخانه افشای حقوق بشر آمریکایی شد توسط جمعی از جوانان و سازمان‌های مردم نهاد و پس از تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص افشای حقوق بشر آمریکایی تشکیل شد. امسال نیز قصد داریم به یاری خداوند ششمین دوره این رویداد را با همیاری نخبگان داخلی و خارجی این عرصه در بخش‌های مندرج در فراخوان‌های جشنواره برگزار کنیم.

در بخشی از این مراسم محمد مهرابی رئیس حوزه هنری استان البرز و مدیر کمیته هنری این جشنواره گفت: امسال رویکرد موضوعی جشنواره زن در آیینه حقوق بشر آمریکایی خواهد بود و امیدواریم که در کنار سایر بخش‌های هنری نظیر کارتون و کاریکاتور، استند آپ کمدی و شعر طنز و هجو بتوانیم به اهداف مورد نظر خود دست یابیم.

در بخش پایانی این مراسم محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری با تقدیر و تشکر از این حرکت جهادی و مومنانه بیان کرد: مساله حقوق بشر مساله مهمی است که به صورت بسیار پررنگ و پرسروصدایی توسط مدعیان دروغین حقوق بشر علیه ملت‌ها و امت‌های مظلوم و ستمدیده و با هژمونی رسانه‌ای و هنری گسترده غرب علیه انسانیت و فطرت بشری در حال وارونه جلوه دادن و تغییر جایگاه ظالم و مظلوم است، اما این گونه برنامه‌ها و فعالیت‌های دبیرخانه‌ای باعث می‌شود تا غفلت‌های گذشته جبران شود و ملل مختلف در کنار جامعه متدین و مسلمان ایران در خصوص حقوق بشر مطالبه گر باشند.

وی استمرار این حرکت مردمی و جهادی را از جمله نقاط برجسته این رویداد بر شمرد و گفت: این جریان باید هرسال با قوت بیشتری ادامه پیدا کند و در سطح بین المللی نیز باید دارای جایگاه شود. امروزه دیگر معادلات جهانی تغییر کرده و روایت غالب هنری و رسانه‌ای باید در دستان ملت‌های مظلوم و ستمدیده باشد و همه ما وظیفه داریم در این خصوص کمک کنیم.

در پایان این مراسم نیز از پوستر و فراخوان این جشنواره توسط محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری و اسماعیل آجرلو رونمایی شد.

هنرمندان و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در بخش هنری جشنواره می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی www.us-humanrights.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *