دهدار: نه پرسپولیس، نه استقلال؛ از بچگی رویایم المپیک بوده/ با نظم حاکم بر تیم ملی مسیر موفقیت هموار است

10:35 - 17 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۲۴۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
دهدار: نه پرسپولیس، نه استقلال؛ از بچگی رویایم المپیک بوده/ با نظم حاکم بر تیم ملی مسیر موفقیت هموار است
ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران گفت: مثل تمام ورزشکاران از بچگی رویای حضور در المپیک را داشتم و این طور نبوده بگویم از بچگی استقلالی و پرسپولیسی بوده‌ام!

خبرگزاری میزان - رضا دهدار در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، درباره شرایط اردوهای تیم ملی، اظهار داشت: خدا را شکر، شرایط اردوها خیلی خوب بوده و نظم بر اردو حاکم بوده و این نظم سال‌ها در اردو‌ها وجود نداشته است. این نظم باعث می‌شود که در شرایط اول بدانیم که کجا هستیم، چه کار داریم می‌کنیم و برای چه داریم می‌جنگیم. این نظم من را یاد زمان نوجوانان و زمانی که با کوروش باقری تمرین می‌کردیم انداخت. یک چیز را صادقانه بگویم، فدراسیون تا اینجای کار خوب کار کرده و من مطمئن هستم که از این بهتر هم می‌شود.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که یک اسپانسر خوب هم ما را حمایت می‌کند. حضور همراه اول کمک بزرگی به فدراسیون و همچنین وزنه‌برداران است. فدراسیون انصافاً هیچ چیزی برای ما کم نگذاشته و من از سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون و کادر فنی تشکر می‌کنم که برای ما سنگ تمام می‌گذارند.

دارنده مدال برنز جهان با اشاره به اینکه اعضای کادر فنی هم از نظر فنی عالی هستند، عنوان کرد: از نظر من یکی از بالاترین چیز‌هایی که می‌تواند یک ورزشکار را در مسیر موفقیت قرار بدهد مربیان خوب و نظمی است که آن‌ها ایجاد کرده‌اند. نواب نصیر شلال، بهمن زارع و وحید ربیعی شبانه روز بالای سر ما هستند و به خوبی از تجربیات همه آن‌ها استفاده می‌کنیم. شک نکنید هر اتفاقی که می‌افتد از قبل توسط مربیان ما برنامه‌ریزی شده و تا مسابقات جهانی و آسیایی همه چیز مشخص است. من مطئمن هستم که این اتفاق باعث می‌شود تا موفقیت همراه تیم ملی باشد.

ملی‌پوش وزنه‌برداری در مورد آخرین رکوردگیری تیم ملی عنوان کرد: در رکوردگیری هم وزنه‌های خوبی در حرکت یک‌ضرب زدم، اما در حرکت دوضرب می‌توانستم بهتر کار کنم. خدا را شکر کادر فنی هم از عملکردم راضی بود. در روز‌ها اخیر هم تمرینات ما سه جلسه‌ای، سخت و طاق فرسا شده و امیدوارم بتوانم از این تمرینات بهترین استفاده را ببرم.همچنین نزدیک به مسابقات نیز تمرینات رکوردی می‌شود و مطئنم به رکورد‌های خوبی می‌رسم.

وی در خصوص مسابقات جهانی عربستان تصریح کرد: ۴۰ - ۵۰ روز تا مسابقات جهانی عربستان که پیکار‌های سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس هم هست، باقی مانده است. می‌دانم کارم سخت است، رقبای بسیار بزرگی دارم و با تمام وجود در این رقابت‌ها می‌جنگم تا سومین مدال جهانی خودم را بگیرم. قهرمان‌های دسته‌های پایین‌تر و بالاتر به دسته ۱۰۲ آمده‌اند و خود قهرمانان وزن ۱۰۲ کیلوگرم هم هستند، این کار را سخت می‌کند. تمام سعی خودم را می‌کنم تا بتوانم آن شخصی باشم که به عنوان نماینده وزنه‌برداری کشورم در بازی‌های المپیک شرکت می‌کند و مطمئن باشید تمام تلاش خودم را می‌کنم تا بتوانم وزنه‌هایی بالاتر از ۳۹۰ را در عربستان ثبت کنم و به سهمیه نزدیک شوم.

دهدار در پاسخ به این سوال که طرفدار کدام تیم فوتبال است، تاکید کرد: مثل تمام ورزشکاران از بچگی رویای حضور در المپیک را داشتم و این طور نبوده بگویم از بچگی استقلالی و پرسپولیسی بوده‌ام!

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *