دیدار وزیر نفت و دبیرکل مجمع کشور‌های صادرکننده گاز در حاشیه سمینار اوپک

22:29 - 15 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۰۸۸
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
دیدار وزیر نفت و دبیرکل مجمع کشور‌های صادرکننده گاز در حاشیه سمینار اوپک
وزیر نفت ایران و دبیرکل مجمع کشور‌های صادرکننده گاز در حاشیه هشتمین سمینار بین‌المللی اوپک گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری میزان - جواد اوجی، وزیر نفت روز پنج‌شنبه، در حاشیه هشتمین سمینار بین‌المللی سازمان کشور‌های صادرکننده نفت (اوپک) با محمد حامل، دبیرکل مجمع کشور‌های صادرکننده گاز (جی‌ئی‌سی‌اف)، دیدار و گفت‌وگو کرد.

۲ طرف در این ملاقات درباره آینده بازار‌های گاز جهان، سرمایه‌گذاری‌ها، پیش‌بینی قیمت و همگرایی کشور‌های صادرکننده گاز در بازار گفت‌وگو و تبادل‌نظر کردند.

برنامه‌های آینده، موضوع‌های مربوط به سرمایه‌گذاری در صنعت گاز در میان کشور‌های صادرکننده گاز و خارج از آن و تحولات جهانی حاکم بر بازار‌های گاز دنیا بررسی شد.

هشتمین سیمنار بین‌المللی اوپک با شعار «به‌سوی یک گذار انرژی پایدار و فراگیر» میزبان چند نشست وزارتی و میزگرد بلندپایه با حضور وزیران نفت و انرژی کشور‌های عضو اوپک و برخی مهمانان ویژه از وزیران نفت و انرژی کشور‌های تولیدکننده غیراوپک و مصرف‌کننده، مدیران عامل شرکت‌های بزرگ نفت و گاز جهان، محققان، کارشناسان و جامع دانشگاهی فعال در حوزه انرژی خواهد بود.

در مجموع، طی ۲ روز برگزاری این سمینار (چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیر)، ۴ نشست وزارتی و ۶ میزگرد بلندپایه برگزار و درباره مهم‌ترین موضوع‌های مربوط به انرژی دنیا بحث و بررسی می‌شود.

هشتمین سمینار بین‌المللی اوپک پنج‌شنبه به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/


برچسب ها: وزیر نفت اوپک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *