تخصیص بودجه ٣ هزار میلیارد تومانی به بخش ریلی

9:57 - 11 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۲۱۸۸
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
معاون تامین سرمایه و اقتصاد راه آهن گفت: ذیل تبصره ١٩ بودجه سال ٩٧ سازمان برنامه و بودجه موافقت کرده تا ٣ هزار میلیارد تومان به پروژه‌های زیر ساخت ریلی تخصیص دهد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، نورالله بیرانوند در اولین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری و تامین مالی در حوزه ریلی، بیان کرد: توسعه ریلی به عنوان یکی از زیر ساخت‌های ایجاد سیستم حمل و نقل پایدار مد نظر تصمیم گیرندگان و تصمیم سازان قرار گرفته است.
 
وی در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران ارتباط بین شرق و غرب و شمال و جنوب است و یکی از پیش بینی‌های جدی ما سرمایه‌گذاری در بخش ریلی است، برنامه‌ای که در این بخش تدوین شده در ٢٨ سرفصل است.
 
معاون تامین سرمایه و اقتصاد راه آهن تصریح کرد: از یک طرف ما در راه آهن ساز و کار لازم را برای مشارکت در این بخش را پیش‌بینی کردیم و این بازار پتانسیل خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد و از سال گذشته با بکارگیری ساز و کار ویژه از ظرفیت‌های بازار سرمایه و سرمایه گذاران خارجی در این بخش استفاده کردیم.
 
بیرانوند خاطر نشان کرد: ذیل تبصره ١٩ بودجه سال ٩٧ سازمان برنامه و بودجه موافقت کرده تا ٣ هزار میلیارد تومان به پروژه‌های زیر ساخت ریلی تخصیص دهد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *