9:54
12 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۱۲۸۹

افزایش سطح رضایت‌مندی شهروندان از خدمات ۱۳۷ پلاس در سه ماهه نخست سال

افزایش سطح رضایت‌مندی شهروندان از خدمات ۱۳۷ پلاس در سه ماهه نخست سال
رئیس مرکز سامانه ۱۳۷پلاس گفت: سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری تهران بعنوان پل ارتباطی میان شهروندان و مدیریت شهری با بیش از ۱۸ سال سابقه فعالیت، در چند حوزه ایفای نقش می‌کند.

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *