گفت‌وگو|

اسلام‌هراسی بخشی از سیاست غرب است

15:47 - 10 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۰۹۹۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
اسلام‌هراسی بخشی از سیاست غرب است
یک نماینده مجلس با بیان اینکه غربی‌ها اسلام‌هراسی را بر اساس سیاست‌های خود دنبال می‌کنند گفت: دنیای غرب هر فرد یا کشوری که بخواهد اسلام و حکومت دینی را رونق بدهد نخواهد پذیرفت.

خبرگزاری میزان - علی بابایی کارنامه در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به جنایت هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد بیان کرد: این اقدام حامل پیام برای سیاستمداران داخلی است که ساده لوحانه فکر نکنند، اتحادیه اروپا و کشور‌های غربی عموما ثابت کرده‌اند با اصل اسلام ناب محمدی (ص) مشکل دارند.

وی با بیان اینکه دنیای غرب هر فرد یا کشوری که بخواهد اسلام و حکومت دینی را رونق بدهد نخواهد پذیرفت ادامه داد: غربی‌ها اسلام‌هراسی را بر اساس سیاست‌های خود دنبال می‌کنند و با روش‌های مختلفی مثل تولید داعش و فرقه‌های ضد حقوق بشری مبادرت به این کار می‌کنند.

بابایی کارنامه ادامه داد: امروز نیز شاهد جنایت قرآن‌سوزی و رواج این اقدام زشت از سوی برخی کشور‌ها در جوامع غرب هستیم؛ آن‌ها اعتقادی به حقوق بشر و توسعه فرهنگی ندارند و به عقاید انسان‌ها احترام نمی‌گذارند و دنبال محترم شمردن کشور‌ها بر اساس منشور عزت‌مندی و قابلیت‌های هر کشور نیستند بلکه هر جا منافع آن‌ها باشد حضور خواهند داشت.

وی با محکوم کردن اقدام کشور سوئد در هتک حرمت قرآن کریم گفت: مجلس نسبت به این گونه اقدامات سخیف کشور‌های غربی در تصمیم گیری‌ها و تصویب قوانین هوشمندانه عمل می‌کند.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: به عنوان یک قاعده اساسی برای مقابله به مثل با کشورهای غربی تعامل بیشتر با کشور‌های رقیب آن‌ها در کشور‌های اسلامی و .. در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *