رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تمرین تحت فشار ملی‌پوشان والیبال در فرانکفورت/ سرویس و دریافت اولویت کادر فنی

21:25 - 08 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۰۷۳۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تمرین تحت فشار ملی‌پوشان والیبال در فرانکفورت/ سرویس و دریافت اولویت کادر فنی
  سومین تمرین توپی تیم ملی والیبال ایران عصر امروز (پنج‌شنبه هشتم تیر) در شهر فرانکفورت برگزار شد و ملی‌پوشان در این تمرین تحت فشار قرار گرفتند.  

خبرگزاری میزان - طبق گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از ۱۳ تا ۱۸ تیرماه جاری در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال ایران در آناهایم به ترتیب به مصاف فرانسه، بلغارستان، آرژانتین و کوبا می‌رود.
شاگردان بهروز عطایی که در حال حاضر در اردوی شهر فرانکفورت به‌سر می‌برند، امروز (پنج‌شنبه هشتم تیر) سومین تمرین توپی خود را در این اردو انجام دادند.
در ابتدای این تمرین بهروز عطایی سرمربی تیم ملی صحبت‌های کوتاهی با بازیکنان انجام داد. سپس ملی‌پوشان با آیتم‌هایی که یاناس برای آن‌ها در نظر گرفته بود گرم کردند. در ادامه تمرینات کششی برای بازیکنان در نظر گرفته شد و تمرین ۶ به ۶ را انجام دادند.
برای ادامه این تمرین، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و بازی تحت فشار در دستور کار قرار گرفت. تمرین سرویس و دریافت بخش دیگری از تمرینات امروز بود که کادرفنی برای بازیکنان در نظر گرفته بودند.
گفتنی است در تمرین امروز نیز همچون تمرینات روز گذشته، کادرفنی بعد از هر اشتباه، تمرین را متوقف کرده و از بازیکنان می‌خواستند شیوه حرکتی خود را اصلاح کنند. حضور چند هوادار نوجوان در تمرین امروز نیز از نکات حاشیه‌ای بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: تیم ملی والیبال

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *