فصول امنیتی و دفاعی لایحه برنامه هفتم در کمیسیون امنیت ملی بررسی شد

8:27 - 06 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۰۱۹۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
فصول امنیتی و دفاعی لایحه برنامه هفتم در کمیسیون امنیت ملی بررسی شد
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی فصول امنیتی و دفاعی و سیاست خارجی لایحه برنامه هفتم در جلسه کمیسیون متبوع خود خبر داد.

خبرگزاری میزان - ابوالفضل عموئی در توضیح نشست روز دوشنبه ۵ تیرماه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: در نشست امروز اعضای کمیسیون امنیت ملی به بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور با تمرکز بر فصول امنیتی و دفاعی و همچنین سیاست خارجی این لایحه پرداختند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم، افزود: در این جلسه با مروری بر پیشنهاد‌های ثبت شده نمایندگان در این فصول، بر تجمیع پیشنهاد‌های مشابه و ارائه پیشنهاد‌هایی با هدف غنابخشی به برنامه هفتم تاکید شد. نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مرکز پژوهش‌های مجلس هم در این موارد نظرات مشورتی خود را ارائه کردند.

وی یادآور شد: همچنین مقرر شد کمیته‌ای متشکل از نمایندگان کمیسیون امنیت ملی در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم و تعدادی دیگر اعضای مرتبط، پیشنهاد‌های مرحله جاری برای ارائه به کمیسیون تلفیق را منقح کنند.

عموئی همچنین بیان کرد: در ادامه جلسه، دو مرکز افکارسنجی ایسپا و ملت هم گزارشی از آخرین یافته‌های علمی خود از افکار عمومی در موضوعات مرتبط با فعالیت کمیسیون به نمایندگان ارائه کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *