دادستان تهران از مجموعه شرکت‌های دانش بنیان تولید قطعات خودرو بازدید کرد

20:07 - 05 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۰۱۶۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان تهران از مجموعه شرکت‌های دانش بنیان تولید قطعات خودرو بازدید کرد
دادستان تهران در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان به همراه جمعی از معاونین و مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران از یکی از مجموعه شرکت‌های دانش بنیان قطعات الکترونیکی خودرو بازدید کرد.

خبرگزاری میزان_ طبق اعلام روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، علی صالحی در بازدید از واحدهای تحقیق و توسعه، ساخت قطعات و واحدهای الکترونیکی این مجموعه اظهار کرد: این برنامه در راستای منویات مقام معظم رهبری و دستورات ریاست محترم قوه قضاییه به منظور تحقق شعار سال حمایت از تولید صورت پذیرفته شده و مدیران و کارکنان این مجموعه درد دل ها و مشکلات خود را بیان کردند.

 

دادستان تهران بیان کرد: با وجود شرایط تحریم و کارشکنی های متعدد، جوانان مخترع و دانشمند ما با نبوغ خود توانسته اند به ارتقای کمیت و کیفیت تولید کمک کنند و با توسعه فن آوری‌های نوین توانسته اند با صنایع وتکنولوژی روز جهان رقابت کنند.

 

وی با تأکید بر رعایت حقوق عامه اظهار کرد: مجموعه خودروسازان کشور تلاش کنند امنیت، کیفیت و استانداردهای خودرو را برای جلوگیری از تصادفات، پیشگیری از جرایم مرتبط با سرقت خودرو، در بالاترین سطح قرار دهند.

 

این مقام عالی قضایی همچنین گفت: اعتماد همراه با توسعه و تحقیق علمی به تحول در صنعت و تولید کمک می کند و ما نیز در مجموعه‌های قضایی از صنایع داخلی حمایت و پشتیبانی می کنیم.

 

وی گفت: دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضایی جهت ارتباط با تولیدکنندگان فعال است و با طراحی سامانه ای جهت حل مشکلات تولید، حمایت های قانونی خود را در دستور کار قرار داده است.

 

دادستان تهران در ادامه یادآور شد: ارتقای کیفیت تولید در استانداردهای جهانی، بالا بردن امنیت، خواست به حق همه مردم است و صنعتگران این مهم را اولویت خود بدانند.

 

وی گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران مشکلات خود را مکتوب و به دبیرخانه ستاد اجرای اقتصاد مقاومتی در دادسرای تهران اعلام کنند، تا مورد حمایت‌های قانونی قرار گیرند.

 

صالحی با اشاره به اینکه مخترعین و صنعتگران ایرانی استعداد شگرفی در تحول صنعتی دارند، گفت: مشکلات حل شدنی است به شرطی که به دانشمندان و جوانان ایرانی امید و ایمان داشته باشیم.

 

دادستان تهران در پایان افزود: با برنامه ریزی مداوم و هفتگی در این مجموعه قضایی و با حضور میدانی در شرکت ها و بازدید از کارخانه های صنعتی از نزدیک با مشکلات صنعت آشناییم و جهت حل مشکلات تولید و حمایت از اقتصاد مقاومتی تلاش همه جانبه‌ای خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/


برچسب ها: دادستان تهران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *