رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستان یزد: در ۲ سال گذشته در حوزه فساد اداری تنها ۱۰۰ پرونده در استان تشکیل شده است

13:41 - 05 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۰۰۶۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان یزد: در ۲ سال گذشته در حوزه فساد اداری تنها ۱۰۰ پرونده در استان تشکیل شده است
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد، گفت: در ۲ سال گذشته تنها ۱۰۰ مورد پرونده در حوزه فساد اداری در استان تشکیل شده است.

خبرگزاری میزان - محمدرضا حدادزاده در نشست دستگاه‌های نظارتی، اظهارکرد: با ورود مراجع نظاتی و بررسی دقیق گزارشات تنها ۱۰۰ مورد منجر به تشکیل پرونده شد که این تعداد قلیل در این حجم از فعالیت و اقدامات قابل تقدیر است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد، افزود: این موضوع نشان دهنده سلامت مجموعه اداری استان و نگاه صیانتی و حمایتی دستگاه‌های نظارتی است.

وی با بیان اینکه اهتمام دستگاه‌های نظارتی حداقل ورود و حداکثر نظارت و حمایت در جهت حل مسائل است، ابرازکرد: اگر مدیر پاکدستی با سلامت نفس وارد عرصه خدمت شود قطعا دستگاه‌های نظارتی نه تنها سدی نخواهند بود بلکه از فعالیت‌های این مدیران حمایت می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد همچنین با بیان اینکه در ۲ سال گذشته تنها ۱۰۰ مورد پرونده در حوزه فساد اداری در استان تشکیل شده است، گفت: سلامت مجموعه مدیران و کارکنان استان قابل تقدیر است.

نشست مشترک شورای دستگاه‌های نظارتی با ۲۰۰ نفر از مدیران اجرایی استان یزد به مناسبت هفته قوه قضاییه و با میزبانی بازرسی کل استان برگزار شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادستانی نشست

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *