سخنرانی «استاد رحیم پورازغدی» به مناسبت سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) در شبکه دو

18:47 - 04 تير 1402
کد خبر: ۴۷۱۹۹۲۴
سخنرانی «استاد رحیم پورازغدی» به مناسبت سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) در شبکه دو
به مناسبت سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) سخنرانی «استاد رحیم پورازغدی» و «حجت الاسلام پناهیان» از شبکه دو روانه آنتن خواهد شد.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ به مناسبت سالروز شهادت این امام همام، برنامه‌هایی همچون «سخنرانی مذهبی»، «سخنرانی استاد رحیم پورازغدی» و مداحی و نوحه‌سرایی» به قاب شبکه دو می‌نشیند.


در بخش «سخنرانی مذهبی» شاهد سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین پناهیان از حرم مطهر رضوی خواهیم بود. ایشان با توجه به شهادت امام محمدباقر (ع)، به تفسیر آیاتی از سوره مبارکه مائده خواهند پرداخت که در کلامشان ضمن اشاره به قوم سلمان فارسی، درباره شیعیان خالص و ویژگی‌های آن قوم و محبت حضرت علی (ع) و امام محمدباقر (ع) مطالبی را عنوان خواهند کرد. این برنامه دوشنبه ۵ تیر ساعت ۶ صبح روانه آنتن این شبکه می‌شود.

سخنرانی «استاد رحیم پورازغدی» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو است که با موضوع «امام محمدباقر (ع) و پایان تاریخ مهدویت و بشارت پیرامون مشخصه جامعه جهانی»، دوشنبه ۵ تیر ماه حوالی ساعت ۱۷ پخش خواهد شد.

همچنین در شب و روز شهادت امام محمدباقر (ع)، مداحی و نوحه‌سرایی از ذاکران اهل بیت (علیهم‌السلام) همچون کربلایی حسین طاهری و حاج محمدرضا طاهری از حسینیه شهید محلاتی میدان شهدا در فواصل برنامه‌ها پخش می‌شود.


انتهای پیام/


برچسب ها: امام محمد باقر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *