رئیس کل دادگستری سمنان از شرکت نساجی کویر سمنان بازدید کرد

14:06 - 04 تير 1402
کد خبر: ۴۷۱۹۸۵۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری سمنان از شرکت نساجی کویر سمنان بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان سمنان در ادامه حمایت‌های قضایی از واحد‌های تولید، کارآفرینی و اشتغالزایی در عصر سومین روز از هفته قوه قضائیه از شرکت نساجی کویر سمنان بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- محمد جعفر عبدالهی در ادامه حمایت‌های قضایی از واحد‌های تولید، کارآفرینی و اشتغالزایی در عصر سومین روز از هفته قوه قضائیه از شرکت نساجی کویر سمنان بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان هدف از این بازدید را اجرایی کردن سیاست‌های قوه قضائیه عنوان کرد و گفت: یکی از مهمترین موضوعات دستگاه قضایی استان سمنان حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و سرمایه گذاری در حوزه تولید، کار آفرینی و اشتغالزایی است و این مهم را به صورت مستمر پیگیری خواهیم کرد.

عبدالهی، به عمده مشکلات عام احصاء شده در بازدید‌های نتیجه محور از واحد‌های تولیدی و اقتصادی اشاره و افزود: کمبود نیروی کار در استان و استفاده از پَس آب درون و بیرون از کارخانه‌ها از جمله مشکلاتی است که باید پس از تجزیه و تحلیل با جدیت لازم رفع شود.در نشستی که پس از بازدید از بخش‌های مختلف این کارخانه با حضور اعضای شورای قضایی استان و مدیران کارگروه اقدام موثر قضایی و اجرایی تحقق شعار سال برگزار شد ایده‌های خوب و مثمر ثمری برای رفع مشکلات عام مطرح شد و لازم است در اجرای آن طرح‌ها تسریع بعمل آید.

رئیس کل دادگستری استان سمنان به دستاورد حاصل از این بازدید اشاره و بیان کرد: با قول مساعد مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی، عدم فسخ معامله این شرکت با شرکت شهرک‌ها در مورد زمین در اختیار شرکت مذکور مرتفع می‌شود. همچنین مقرر شد مدیران کار و رفاه اجتماعی و صمت استان سمنان بررسی‌های لازم جهت اهلیت استانی در رفع نیاز‌های شرکت‌ها برای جذب نیروی کارمتخصص و مناسب را بررسی و پیگیری داشته و نتیجه اقدامات را به ستاد استانی پیگیری اجرایی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه ارائه کنند. 

عبدالهی، در خاتمه خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان سمنان با بسیج نهادی‌های متولی و اجرایی خود را مکلف به حمایت قانونی از واحد‌های تولیدی می‌داند تا ضمن استماع دغدغه‌ها و مطالب مدیران واحد‌های تولیدی در نتیجه رونق اقتصادی رشد اشتغال رقم بخورد.

انتهای پیام// 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *