رئیس کل دادگستری استان کرمان با جانبازان آسایشگاه جانبازان گهرزمین دیدار و به درخواست های آن ها رسیدگی کرد

8:59 - 04 تير 1402
کد خبر: ۴۷۱۹۷۲۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان کرمان با جانبازان آسایشگاه جانبازان گهرزمین دیدار و به درخواست های آن ها رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری استان کرمان با جانبازان حاضر در آسایشگاه جانبازان گهرزمین دیدار و سپس به درخواست‌های حقوقی و قضایی خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه جمعی از معاونان دادگستری، با جانبازان حاضر در آسایشگاه جانبازان گهرزمین دیدار و سپس به درخواست‌های حقوقی و قضایی خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران رسیدگی کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در این دیدار گفت:همه ما در قبال جانبازان مسئولیت داریم و خدمت به جانبازان و ایثارگران توفیقی الهی است که باید قدردان آن بود. 

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی عنوان کرد: مدیران باید بدانند که ایثارگری‌های جانبازان‌باعث شده که آن‌ها امروز در این جایگاه قرار گیرند و این نگاه موجب خواهد شد که بیش از پیش به این قشر خدمت رسانی شود.

وی ادامه داد: از سال گذشته که از این مجموعه بازدید کرده ایم، تاکنون شورای حل اختلاف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان راه اندازی شده است.

وی به تشکیل شعبات ویژه جهت رسیدگی به پرونده‌های مربوط به جانبازان اشاره و بیان کرد: دفتر حمایت حقوقی و قضایی از ایثارگران باید پرونده‌های قضایی مربوط به جانبازان را پیگیری کنند.

وی تاکیدکرد: جانبازان مقامی بی نظیر در نزد خداوند دارند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *