حمله پلیس آلبانی به «اشرف ۳»؛ پایان پروژه کاری با مزدوران اجاره‌ای

12:24 - 31 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۹۱۱۲
دسته بندی: سیاست ، عمومی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
حمله پلیس آلبانی به «اشرف ۳»؛ پایان پروژه کاری با مزدوران اجاره‌ای
عملیات روز گذشته پلیس آلبانی در «اشرف ۳» و لغو میتینگ منافقین در پاریس نشان دهنده این حقیقیت است که تاریخ انقضای این گروهک تروریستی به سر رسیده و دشمنان ملت ایران یکی پس از دیگری جز برقراری ارتباط با ایران مقتدر به گزینه‌ای در رابطه با کشورمان فکر نمی‌کنند.

خبرگزاری میزان – گروهک تروریستی منافقین که پس از گذشت مدت زمان کمی از پیروز انقلاب اسلامی و در سخت‌ترین روز‌های جنگ تحمیلی با جنگ مسلحانه و ترور راه خود را از مردم ایران جدا کردد پس از سال‌ها استقرار در پادگان اشرف در عراق به واسطه خروج نامش از فهرست سازمان‌های تروریستی آمریکا و با وساطت این کشور در سال ۲۰۱۳ به آلبانی منتقل شد.

کوچ اجباری منافقین به اروپا میزان فعالیت‌های منافقانه آن‌ها را افزایش داد، تلاش سایبری شبانه‌روزی در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات گسترده بر علیه انقلاب اسلامی و هدایت اعتراضات سال‌های اخیر به سمت شورش و جنگ خیابانی با هدف تجزیه کشور و برگزاری میتینگ‌های سالانه در پاریس با حضور نمایندگان وقت اتحادیه اروپا و مسئولان دولت‌های غربی و عربی از جمله فعالیت‌های سال‌های اخیر این گروهک تروریستی بر علیه منافع ملی ایران بود.

حمایت کشور‌های اروپای و آمریکا از این گروهک تروریستی با هدف ناامن کردن ایران در تمام سال‌های گذشته بخشی از سیاست خارجی این کشور‌ها بود و منافقین دلخوش به این حمایت‌ها برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران تاریخ مشخص می‌کردند تا اینکه وارد شدن چند ضربه کاری این گروهک تروریستی را به ناامیدی محض کشاند.

اولین ضربه خبر مخالفت رئیس پلیس پاریس با گردهمایی سالانه گروهک تروریستی منافقین بود که از سال ۲۰۰۸ به طور منظم در روز اول جولای در این شهر برگزار می‌شد.

خبر دوم، اما تیرخلاصی به آرامش سال‌های اخیر منافقین در اروپا بود.

روز گذشته پلیس آلبانی با حمله به اردوگاه اشرف ۳ ضمن درگیری با اعضای این گروهک تروریستی دستگاه‌های الکترونیکی آن‌ها مانند رایانه، تلفن، پهپاد را مورد بررسی قرار داد.

در این عملیات یک نفر از اعضای منافقین کشته شد و حدود ۱۰۰ نفر نیز مجروح شدند، خبر‌ها همچنین از از بازداشت ۷۰ نفر از عناصر این گروهک حکایت دارد.

پلیس ایالتی آلبانی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این عملیات در چارچوب یک برنامه عملیاتی بر اساس دستور صادر شده از سوی دادگاه ویژه مبارزه با فساد و جرایم سازمان‌یافته این کشور انجام شده است.

وزارت کشور آلبانی نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که منافقین توافقنامه سال ۲۰۱۴ با دولت این کشور را زیر پا گذاشته و اقدام‌های پلیس مطابق قانون بوده است.

در همین رابطه یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز گفت: به واشنگتن اطمینان خاطر داده شد که تمامی اقدامات صورت‌گرفته با رعایت قوانین مربوطه از جمله قوانین محافظت از حقوق و آزادی‌های تمامی افراد در آلبانی انجام شده است و ما از حق دولت آلبانی برای تحقیق درباره فعالیت‌های غیرقانونی احتمالی در خاک خود حمایت می‌کنیم.

تایید اقدام پلیس آلبانی در برخورد با این گروهک تروریستی از طرف آمریکا یعنی بزرگترین حامی سال‌های اخیر منافقین و عدم حمایت مقامات سیاسی کشور‌های اروپایی از آن‌ها در کنار لغو میتینگ پاریس نشان‌دهنده قطع امید کشور‌های دنیا از این گروهک برای تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران و نگرانی آن‌ها از اقدامات تروریستی و خرابکارانه این گروهک  در خاک کشور‌های اروپایی بوده است.

حقیقت تلخ برای منافقین این است که تاریخ انقضایشان به سر رسیده و دشمنان ملت ایران یکی پس از دیگری جز برقراری ارتباط با ایران مقتدر به گزینه‌ای در رابطه با کشورمان فکر نمی‌کنند.

انتهای پیام/


اقبال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
0
0
فقط ایران نیاید هر غلطی دلتون خواست بکنید
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *