نیکبخت مشکلات حوزه کشاورزی را درک کرده و برنامه‌های خوبی برای کاهش مشکلات دارد

10:08 - 30 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۸۸۳۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نیکبخت مشکلات حوزه کشاورزی را درک کرده و برنامه‌های خوبی برای کاهش مشکلات دارد
نماینده مردم اردل در مجلس گفت: پس از استماع گزارش‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در مجلس متوجه شدیم وی مشکلات حوزه کشاورزی را درک کرده و برنامه‌های خوبی برای کاهش این مشکلات دارد.

خبرگزاری میزان - به گزارش خانه ملت، قدرت الله حمزه شلمزاری در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۳۰ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزیرپیشنهادی جهاد کشاورزی در موافقت با انتخاب وی به عنوان وزیر، گفت: یکی از ویژگی‌های مهم وزیر پیشنهادی این است که خود روستازاده است و فعالیت خود را در عرصه مدیریتی از محروم‌ترین نقاط کشور آغاز کرده و به صورت پلکانی بالا آمده است، همچنین شهادت کارشناسان و افرادی که با وی کار کرده‌اند شخص موفقی در پست‌های مختلف بوده و از بدنه جهاد کشاورزی است لذا مشکلات این حوزه را درک می‌کند.

نماینده مردم اردل، فارسان، کیا، کوهرنگ و دهستان دستگرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه به برخی از ویژگی‌های محمدعلی نیکبخت اشاره کرد و افزود: احیای مدیریت جهادی در وزارتخانه و مبارزه با فساد به ویژه در بحث کاربری اراضی از جمله برنامه‌های وی است. همچنین اصلاح و یکپارچه سازی ساختار کشاورزی و اجرای وظایف وزارتخانه در امور روستایی و بهبود وضعیت عشایر را باید به برنامه‌های ایشان افزود.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت عظیم دانشگاه‌ها در حوزه تحقیقات و آموزش و حذف موازی کاری‌ها در قالب نظام نوآوری کشاورزی و توجه جدی به گسترش صنایع تبدیلی و تکمیلی از دیگر برنامه‌های وزیر پیشنهادی وزارتخانه جهاد کشاورزی است.

شلمزاری مطرح کرد: آقای نیکبخت هم معتقد است و هم متخصص و ما نمایندگان با استماع گزارش‌های وی در مجلس متوجه شدیم مشکلات حوزه کشاورزی را درک کرده و برنامه‌های خوبی برای حل این مشکلات دارد. ضمن آنکه تعامل وی با مجلس در گذشته زبانزد عام و خاص است. به همین منظور امیدوارم همکاران همت کنند تا آقای نیکبخت به بدنه وزارت جهاد کشاورزی اضافه شود تا شاهد کاهش مشکلات در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *