بازدید رئیس کل دادگستری و ۲۱۲ قاضی آذربایجان غربی از زندان‌ها و بازداشتگاه‌های استان

19:36 - 29 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۸۷۷۲
بازدید رئیس کل دادگستری و ۲۱۲ قاضی آذربایجان غربی از زندان‌ها و بازداشتگاه‌های استان
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و ۲۱۲ نفر از قضات استان از زندان‌ها و بازداشتگاه‌های استان بازدید کردند.

خبرگزاری میزان - عصر روز دوشنبه ۲۹ خرداد ماه در آستانه هفته قوه قضائیه و به مناسبت این ایام عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و ۲۱۲ نفر از قضات استان از زندان‌ها و بازداشتگاه‌های استان بازدید کردند.


عتباتی و قضات حوزه‌های قضایی در این بازدید سراسری ضمن حضور در بند‌های زندان‌ها و بازداشتگاه‌های سراسر استان با بررسی وضعیت زندان‌ها و زندانیان ضمن رسیدگی به مشکلات در دیدار چهره به چهره با مددجویان به درخواست‌های آنان رسیدگی و دستورات لازم را در مورد هر یک صادر کردند.

عتباتی در حاشیه این بازدید بیان کرد: در این بازدید که ویژه فرار رسیدن هفته قوه قضائیه برنامه ریزی شده است تمامی قضات شهرستان‌ها در زندان‌ها و بازداشتگاه‌های حوزه قضایی خود حضور یافته تا ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان پرونده‌های آنان را بررسی و اقدامات حمایتی، مشاوره‌ای و پیگیری وضعیت زندانیان و اعطای امتیازات قانونی برای افرادی که استحقاق و شرایط آن را دارند ارائه نمایند و انشاء ا... این اقدامات جهادی و انقلابی خروجی موثری برای زندانیان داشته باشد. 

عتباتی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های امروز تشکیل شورای طبقه بندی زندانیان و بررسی مورد به مورد درخواست‌ها با حضور خود متقاضیان و پس از آن جلسه خاص با خیرین برای کمک به محدودی از زندانیان، برگزاری جلسات مصالحه مربوط به چند فقره پرونده قصاص که به صورت اتفاقی و هیجانی و بدون هیچ نقشه و برنامه ریزی قبلی رخ داده اند و نهایتاً جلسه با بنیاد تعاون زندان در حوزه اشتغال زندانیان آخرین برنامه امروز در زندان‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: عتباتی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *