خواهر لیدر «زن، زندگی، آزادی» محروم از آزادی!

11:48 - 29 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۸۶۵۳
دسته بندی: سیاست ، عمومی
تعداد نظرات: ۳ دیدگاه
خواهر لیدر «زن، زندگی، آزادی» محروم از آزادی!
کاربران شبکه‌های اجتماعی به خبر زندانی بودن لیلا کریمی خواهر علی کریمی، یکی از لیدرهای اغتشاشات سال گذشته به دلیل امضای چک‌های برادرش واکنش نشان دادند.

خبرگزاری میزان – طبق گزارشی که روز گذشته خبرگزاری میزان منتشر کرد، خواهر علی کریمی، فوتبالیست سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس و یکی از لیدر‌های فعال اغتشاشات سال گذشته با سوء استفاده برادرش از چک‌های سفیدامضایی که بنابراعتماد دراختیارش قرار داشت در حالی که مادر ۲ فرزند ۵ و ۱۵ ساله است در زندان به سر می‌برد.

خلاصه ماجرا از این قرار است که لیلا کریمی به دلیل اعتماد به برادرش ۵۰ فقره چک سفید امضا به وی داده بود، اما پس از متوجه شدن این مسئله که چک‌های سفید امضای او در معاملات سنگینی مانند خرید باشگاه فوتبال سپیدرود و خرید زمین و ملک‌های میلیاردی مورد سوء استفاده قرار گرفته از دادن چک‌های سفید امضای جدید به برادر خود امتناع می‌کند و علی کریمی وی را تهدید به برگشت زدن چک‌های سفید امضای قبلی می‌کند.

لیلا کریمی نیز با تصور اینکه چک‌های سفید امضای قبلی استفاده شده‌اند و با در نظر گرفتن ملاحظات خانوادگی احتمال عملی شدن تهدید برادر را در حد صفر می‌دیده، اما در کمال ناباوری در حال حاضر با یک بدهی ۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی (۷۷۰ میلیارد تومانی) حدود ۱۷ ماه است که در زندان به سر می‌برد.

علی کریمی که از روز‌های نخست اعتراضات پاییز سال گذشته با فعالیت شبانه روزی در شبکه‌های اجتماعی سعی در به خشونت کشاندن این جریان و تبدیل اعتراضات به اغتشاش و شورش خیابانی با شعار «زن، زندگی، آزادی» داشت و از دعوت ارتش به کودتا تا آموزش شناسایی نیرو‌های امنیتی و تشویق به جنگ خیابانی برای بازپس‌گیری حقوق از دست رفته بانوان! لحظه‌ای عقب نشینی نکرد مدت‌ها قبل از این فعالیت‌های به ظاهر آزادی‌خواهانه، آزادی خواهر خود را سلب کرده بود!

کریمی مادر ۲ کوک را به زندان انداخته بود و شعار حمایت از زنان را فریاد می‌زد، زندگی خواهر دلسوزش را نابود کرده بود و شعار زندگی سر میداد و حبس و زندان را به نزدیکترین زن زندگیش هدیه داده بود و از مبارزه برای آزاد کردن زنان ایرانی می‌نوشت!

حالا، اما با افشای خیانت کریمی به خواهر خود، قسمت دیگری از حپشت پرده حقیقت ضد انقلاب و شعارها و ‌ژست‌های دروغین آن‌ها برای مردم مشخص شد.

در ادامه برخی از واکنش‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی در رابطه با این موضوع را مرور خواهیم کرد.

خواهر لیدر «زن، زندگی، آزادی» محروم از آزادی!

خواهر لیدر «زن، زندگی، آزادی» محروم از آزادی!

 

انتهای پیام/

 

 


م ت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
0
0
من خودمه به شخصه 9 ماه با خانم لیلا کریمی پاشاکی در سالن محکومین مالی زندگی کردم و زندانی بوده ام ولی متاسفانه این برادر البته بنام برادر زندگی این خواهر را از بین برده و نابود کرد و اگر کسی ادعا میکند که جو سازیه بر علیه علی کریمی به طور قاطع میگم که متاسفانه واقعیت خیلی تلخیه ولی واقعیت داره و غیر قابل انکاره
محمدبهروزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
0
0
ای بی شرف به خواهر خودت رحم نکردی میخوای به مردم رحم بکنی
اا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
0
0
خدا هدایتت کنه
کسی که به خواهرش خیانت کنه بویی از آدمیزاد نبرده
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *