رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان: بانک اطلاعاتی جامع سارقان استان بروز رسانی شده است

خبرگزاری میزان - جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان کردستان با محوریت اجرای طرح جامع پیشگیری از سرقت با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان، معاون توسعه حل اختلاف استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان کردستان در سالن اجتماعات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان برگزار شد. 

 در این جلسه رضا اعظمی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اظهار کرد: بانک اطلاعاتی جامع سارقین استان بروز رسانی شده است.

وی افزود: جرم سرقت امنیت اجتماعی را به مخاطره می‌اندازد و سبب نارضایتی عمومی می‌شود که می‌طلبد با اقدامات پیشگیرانه از افزایش آمار این جرم در جامعه جلوگیری کرد. 

اعظمی ارتقای آگاهی‌های عمومی در پیشگیری از جرم سرقت را بسیار موثر دانست و تاکید کرد: در دادگستری استان کردستان نیز طرح جامع شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در حال اجرا و اقدام است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تاکید کرد: شناسایی هدفمند و دستگیری معتادین متجاهر در استان ادامه دارد و سارقین دارای سوابق کیفری و دارای سابقه تکرار جرم در اولویت کار این معاونت قرار دارد. 

اعظمی افزود: شهرستان‌های سنندج، سقز و قروه بیشترین آمار سرقت در استان را دارند و خوشبختانه استان کردستان در کشور از لحاظ وقوع جرم سرقت در جایگاه ۲۸ کشور است. 

در ادامه این جلسه، مدیران و مسئولین اجرایی و انتظامی به بیان گزارشی از موضوع جلسه و ارائه آمار حوزه تحت تصدی خود در این زمینه پرداختند.

انتهای پیام/