عرضه مجدد خودروی سواری در بورس کالا

19:52 - 21 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۷۲۲۷
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
عرضه مجدد خودروی سواری در بورس کالا
مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با یکی از خودروسازان، عرضه مجدد خودرو سواری در بورس کالا پس از وقفه چند ماهه مجدداً قابل اجراست.

خبرگزاری میزان - امیرمهدی صبائی، مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با استناد به مفاد آخرین مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار در خصوص عرضه خودرو، کمافی السابق پذیرای درخواست‌های عرضه خودرو توسط عرضه‌کنندگان در بورس کالا هستیم.

وی ادامه داد: سازمان بورس بر اساس مصوبه بالاترین رکن بازار سرمایه (شورای عالی بورس) که با هدف حمایت از حقوق سرمایه‌گذاران، گذرانده شده است.

صبائی تصریح کرد: هیچ مانعی برای عرضه خودرو در بورس متصور نیست و اگر خودروسازان بزرگ عرضه در بورس را متوقف کردند صرفاً به دلیل تصمیم خود آن‌ها بوده و از جانب سازمان بورس مانع و مشکلی در این زمینه وجود نداشته و ندارد.

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس ادامه داد: در همین راستا با توجه به مذاکرات صورت گرفته با یکی از خودروسازان، عرضه مجدد خودرو سواری در بورس کالا پس از وقفه چند ماهه مجدداً قابل اجرا است.

وی گفت: به مدیران سایر ناشران خصوصا در صنعت خودروسازی به عنوان مدافع حقوق سهامدارانشان، توصیه می‌شود در زمینه مقابله با قیمت‌گذاری دستوری، تحرکات جدی‌تری داشته باشند و صرفاً مجری مصوباتی که مبانی کارشناسی ندارد و متضمن صرفه و صلاح سهامداران نیست، نباشند.

انتهای پیام/


برچسب ها: بورس کالا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *