رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مهندسی خطوط اتوبوسرانی پایتخت از تیرماه آغاز می‌شود

14:11 - 21 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۷۱۶۶
مهندسی خطوط اتوبوسرانی پایتخت از تیرماه آغاز می‌شود
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: شروع مهندسی خطوط اتوبوسرانی از اول تیرماه و با جابه‌جایی تعدادی از اتوبوس‌های ایستگاه‌های کم تردد و کم مسافر انجام می‌شود.

خبرگزاری میزان- به گزارش شهر، مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی درباره وضعیت شرایط اورهال اتوبوس‌های پایتخت، گفت: اورهال و بازسازی اتوبوس‌ها طبق برنامه تا ابتدای مهرماه انجام خواهد شده و قبل از بازگشایی مدارس قریب ۵۰۰ دستگاه اتوبوس از بخش ملکی یعنی اتوبوس‌های شهرداری بهسازی و نوسازی می‌شود. همچنین در تلاش هستیم تا ۵۰۰ دستگاه از اتوبوس‌های بخش خصوصی را با یارانه‌ای که می‌دهیم بازسازی کرده و وارد ناوگان کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که در سال جاری برنامه‌ای برای تغییر خطوط اتوبوس در پایتخت وجود دارد یا خیر، اظهار کرد: برای مهندسی خطوط هم برنامه‌ریزی‌هایی کردیم؛ شروع مهندسی خطوط از اول تیرماه و با جابه‌جایی تعدادی از اتوبوس‌های ایستگاه‌های کم تردد و کم مسافر انجام می‌شود.

علیزاده با بیان اینکه در این ایستگاه‌ها به جای اتوبوس از مینی‌بوس استفاده می‌کنیم، خاطرنشان کرد: ۶۲ دستگاه مینی بوس را وارد ناوگان مهندسی خطوط می‌کنیم و ۵۷ دستگاه اتوبوس را به خطوط پرمسافر منتقل می‌کنیم، اینگونه سرفاصله‌ها در خطوط پرتردد کمتر می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی افزود: تا پایان سال با مهندسی خطوط ۳۰۰ دستگاه اتوبوس را به خطوط پرتردد جابه‌جا می‌کنیم.

وی در پایان نوید ورود ۳۰۰۰ دستگاه اتوبوس در سال جاری را به ناوگان اتوبوسرانی داد و گفت: به شرط تامین منابع اعتباری در نظر داریم که ۲۰۰۰ اتوبوس تولید داخل و ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس خارجی را به خطوط اتوبوسرانی پایتخت اضافه کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *