رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افتتاح همزمان ٥٤١ پروژه امدادی و عمرانی هلال‌احمر

11:21 - 21 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۷۱۱۸
افتتاح همزمان ٥٤١ پروژه امدادی و عمرانی هلال‌احمر
رئیس جمعیت هلال احمر از افتتاح ۵۰۰ خانه هلال و ٤١ پروژه عمرانی شامل پایگاه‌های امدادونجات و پروژ‌ه‌های شعب هلال‌احمر به طور همزمان در سراسر کشور خبر داد.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ پیرحسین کولیوند رئیس این جمعیت گفت: ٥٤١ پروژه به صورت همزمان شامل ۵۰۰ خانه هلال، ١٩ پایگاه امدادونجات، کوهستان، ساحلی و ٢٢ پروژه اداری، درمانی و امدادی در شعب استانی این جمعیت با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تاکید کرد: اهدافی، چون ارتقای تاب‌آوری جامعه در برابر حوادث و بلایا و همچنین افزایش سرعت امدادرسانی در حوادث، در گرو فراهم شدن زیرساخت‌های لازم است که با توسعه خانه‌های هلال و افزایش پایگاه‌های امدادی در نقاط خطرپذیر کشور قابل تحقق است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر در ادامه افزود: خانه‌های هلال، یک واحد داوطلبانه محلی است که با توجه به استراتژی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر مبنی بر محلی شدن آموزش همگانی و همچنین کمک‌های امدادی و بشردوستانه به‌ویژه برای آمادگی مردم در ساعات اولیه حوادث، طراحی و اجرا شده و همچنان در حال گسترش است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *