مسابقه کمربند قهرمانی WBC موای تای ایران برگزار شد

19:29 - 20 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۷۰۰۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مسابقه کمربند قهرمانی WBC موای تای ایران برگزار شد
نخستین مسابقه کمربند قهرمانی WBC موای تای ایران برگزار شد.

خبرگزاری میزان - با تلاش‌ها و پیگیری‌های رضا جبارپور نماینده تام الاختیار دبلیو بی سی بوکس و دبلیو بی سی موای تای در ایران و با مجوز فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی و انجمن موای تای، اولین مسابقه عنوان کمربند طلایی قهرمانی دبلیو بی سی موای تای ایران در میان وزن، جمعه گذشته در مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی تهران و با حضور علاقمندان به این رشته ورزشی برگزار شد.

این مسابقه بین دو قهرمان کشورمان، پیمان خوش کلام و ماهان آهنی برگزار شد که در پایان، ماهان آهنی با غلبه بر حریف خود به عنوان اولین قهرمان دبلیو بی سی موای تای ایران در میان وزن، کمربند سبز و طلایی این سازمان دست یافت.

لازم به ذکر است تمامی هزینه‌های برگزاری این مسابقات، برعهده رضا جبارپور و پروموشن بین المللی گری ولف و شرکت مولا اسپورت آلمان بود.

همچنین در حین برگزاری این مسابقات، کمربند اریجینال دبلیو بی سی موای تای و هدایایی به ارزش مجموعا یک میلیارد ریال از طرف رضا جبارپور به ۱۲ ورزشکار شرکت کننده در این مسابقات اهدا شد.

گفتنی است تیم ملی موای تای آماتور فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی شامل دوازده فایتر و با هماهنگی و دعوت رضا جبارپور نماینده رسمی این سازمان در ایران و مساعدت فرید نقدی، رئیس انجمن موای تای ایران در مسابقات جهانی آماتور WBC موای تای که از بیست و دوم تا بیست پنجم ماه ژوئن در ایتالیا برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *