داوری: بازیکنان جوان از فرصت‌های بوجود آمده استفاده کنند/ باید به سطح اول بسکتبال آسیا بازگردیم

18:41 - 20 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۷۰۰۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
داوری: بازیکنان جوان از فرصت‌های بوجود آمده استفاده کنند/ باید به سطح اول بسکتبال آسیا بازگردیم
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: بسکتبال ایران همچنان می‌تواند قدرت اول قاره آسیا باشد و تیم ملی بسکتبال ایران نیز باید از موقعیت جام جهانی برای اثبات توانایی این رشته استفاده کند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال در مراسم معارفه هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در اولین جلسه تمرینی در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران گفت: از کادر فنی سابق تیم ملی که سهمیه جام جهانی را برای بسکتبال ایران به ارمغان آوردند و در راس آن سعید ارمغانی تشکر می‌کنم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم و همچنان امیدوارم بتوانیم از توانایی‌های ایشان در بسکتبال ایران کماکان استفاده نماییم.

وی ادامه داد: کادر فنی جدید تیم ملی یک کادر قوی و منسجم است که توانایی‌های بالایی برای هدایت ملی پوشان در رویداد معتبر جام جهانی دارند و بدون شک کسب بازی‌های خوب، نتایج خوب و کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ از اهداف عمده و مهم این تیم است و انتظار جامعه‌ی بسکتبال نیز به حساب می‌آید.

جواد داوری اهمیت حضور بازیکنان جوان و باتجربه را در اردوی تیم ملی مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: بازیکنان جوان که به اردوی تیم ملی دعوت شده آمد، قدر این موقعیت را بدانند و از فرصت بوجود آمده در جهت توانمندی‌های خود بهره ببرند تا بسکتبال ایران در جام جهانی بار دیگر مورد احترام جامعه‌ی ورزش قرار گیرد.

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: ار بازیکنان تیم ملی انتظار دارم با اندیشه‌های بزرگ تمرینات را آغاز کنند و در یک کار تیمی با تفکرات حرفه‌ای و بدور از حاشیه باز هم در یک کار جمعی زمینه اقتدار بسکتبال ایران در عرصه‌های آسیایی و جهانی را فراهم نمایند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *