دمیر: ۲ هدف بزرگ را در تیم ملی بسکتبال دنبال می‌کنیم/ کار کردن با این تیم برایم بسیار قابل احترام است

18:38 - 20 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۷۰۰۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
دمیر: ۲ هدف بزرگ را در تیم ملی بسکتبال دنبال می‌کنیم/ کار کردن با این تیم برایم بسیار قابل احترام است
سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران گفت: در جام جهانی در صدد ارائه بازی‌های خوب و کسب سهمیه المپیک هستیم و در بازی‌های آسیایی نیز می‌خواهیم فینالیست شویم.

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال؛ هاکان دمیر در مراسم معارفه خود در اولین جلسه تمرین تیم ملی بسکتبال در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران گفت: بسکتبال ایران قهرمان آسیا و قدرت برتر این رشته در قاره کهن بوده و به دلیل عناوین با ارزش گذشته از جایگاه بالایی در این قاره برخوردار و برای من کار کردن با این تیم بسیار قابل احترام است.

سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران ادامه داد: از فدراسیون بسکتبال به دلیل اعتمادی که من داشت تشکر می‌کنم، رئیس فدراسیون از ملی‌پوشان سابق این رشته است و به جو تیم و رقابت‌های مختلف تسلط و آشنایی کامل دارد و این مهم، پشتوانه خوبی برای تیم ملی محسوب می‌شود.

هاکان دمیر گفت: از کادر فنی و مجموعه‌ای که موجب حضور تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی شد، بسیار ممنونم و اکنون دو هدف عمده و بزرگ را دنبال می‌کنیم به طوری که در جام جهانی در صدد ارائه بازی‌های خوب و کسب سهمیه المپیک هستیم و در بازی‌های آسیایی نیز می‌خواهیم فینالیست شویم و امیدوارم با تلاش زیاد در کنار مجموعه‌ی خوبی که با آن‌ها همکاری می‌کنم به این مهم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *