رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

محله‌های ایران پا به توپ می‌شوند

13:56 - 20 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۹۵۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
محله‌های ایران پا به توپ می‌شوند
مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد با حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در محله‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان- مدیر روابط عمومی و حوزه ریاست بنیاد ۱۵ خرداد از برگزاری دومین دوره مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد خبر داد و گفت: این مسابقات در سه سطح محلی، استانی و کشوری و در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ و ۱۵ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود.

یاسر اشراقی ادامه داد: این مسابقات سال گذشته با حضور تیم‌های ۱۱۰ محله برگزار شد، اما پیش‌بینی می‌شود امسال ۴۴۰ محله هدف قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در طرح ملی ۲۰۲۰ محله کم‌برخوردار در این مسابقات شرکت کنند.

اشراقی خاطرنشان کرد: فراخوان شرکت در این دوره مسابقات به شکل گسترده در سطح رسانه‌ای، میدانی و از طریق فضای مجازی آغاز شده است و علاقه‌مندان تا ۲۵ خرداد فرصت دارند با مراجعه به سایت WWW.۳JAM.IR برای حضور در این مسابقات ثبت‌نام کنند.

مدیر روابط عمومی بنیاد ۱۵ خرداد با تاکید بر برگزاری این مسابقات در سطح کشوری اظهار کرد: اولین دوره مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در سطح محلی و استانی برگزار شد، اما امسال و در دومین دوره، به همت قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با قوت بیشتر به شکل کشوری برگزار خواهد شد. تیم‌های اول هر محله به بخش استانی راه پیدا کرده و برگزیده هر استان در مرحله پایانی کشوری شرکت خواهد کرد.

اشراقی افزود: ۳۱ تیم در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ و ۱۵ تا ۱۸ سال مرحله پایانی کشوری مسابقات را در تهران برگزار می‌کنند که ضمن اهدای جایزه بزرگ ۶۰۰ میلیون ریالی به تیم اول کشوری در هر دو رده سنی ذکر شده، تیم‌های دوم تا چهارم هم به ترتیب ۴۰۰، ۳۰۰ و ۲۰۰ میلیون ریال هدیه دریافت می‌کنند. همچنین به بازیکن اخلاق، بهترین بازیکن و گلزن برتر هم ۱۰۰ میلیون ریال جایزه اهدا می‌شود.

مدیر روابط عمومی و حوزه ریاست بنیاد ۱۵ خرداد با اشاره به برگزاری این مسابقات در تیرماه جاری بیان کرد: مرحله نهایی دومین دوره مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد اواخر تیرماه با حضور ۳۷۲ نخبه فوتبالی به مدت ۳ روز در تهران برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر حمایت همه‌جانبه از برگزیدگان این مسابقات گفت: چهار بازیکن برتر دوره پیشین این مسابقات ضمن حضور در برنامه «ستاره‌ساز» شبکه ۳ سیما جذب باشگاه‌های کشور شده‌اند. همچنین استعداد‌های برتر و خانواده‌هایشان به لحاظ اجتماعی نیز مورد حمایت‌های ستاد اجرایی فرمان حصول امام (ره) قرار می‌گیرند.

اشراقی درباره دلایل برگزاری این مسابقات در سطح محله‌های کشور توضیح داد: علاوه بر بحث استعدادیابی و تشویق به ورزش، جذب نوجوانان و جوانان به خانه‌های احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در محله‌های کشور و استفاده از ظرفیت‌ها را نیز در دستور کار داریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *