شریفی: به این پیروزی نیاز داشتیم/ برای ایران می‌جنگیم

13:32 - 20 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۹۴۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
شریفی: به این پیروزی نیاز داشتیم/ برای ایران می‌جنگیم
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: بعد از دو شکست برابر ژاپن و لهستان به لحاظ ذهنی با مشکل روبرو شده بودیم و واقعاً به این پیروزی نیاز داشتیم.

خبرگزاری - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۳ در گروه مردان که از روز سه شنبه ۱۶ خردادماه در دو کشور کانادا و ژاپن آغاز شده است، امروز (شنبه ۲۰ خرداد) با شش دیدار در شهر‌های اوتاوا و ناگویا پیگیری می‌شود.

تیم‌های ایران و چین از ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه و در چهارمین دیدار روز پنجم در سالن گایشی ناگویای ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان عطایی با شکست سه بر یک حریف به نخستین برد خود در این رقابت‌ها دست یافتند.

مرتضی شریفی بعد از این پیروزی اظهار داشت: بعد از دو شکست برابر ژاپن و لهستان به لحاظ ذهنی با مشکل روبرو شده بودیم و واقعا به این پیروزی احتیاج داشتیم.

وی در ادامه تاکید کرد: حریف مقداری دست ما را خوانده بود و من به بازی آمدم. خدا را شکر توانستیم پیروز شویم. فرقی نمی‌کند که کدام یک از بازیکنان در بازی باشند و فقط مهم این است که برای ایران بجنگیم.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال در پایان گفت: دیدار بسیار سختی مقابل اسلوونی خواهیم داشت و امیدوارم با آنالیز و ریکاوری خوبی که بعد از مسابقه امروز انجام خواهیم داد، در آن بازی نیز به پیروزی دست پیدا کنیم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۷:۱۰ دقیقه فردا (یکشنبه ۲۱ خرداد) در چهارمین و آخرین مسابقه هفته نخست خود به مصاف اسلوونی می‌رود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *