توافق شهرداری با وزارت نیرو برای استفاده از آب‌های سطحی تهران

13:27 - 20 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۹۴۰
توافق شهرداری با وزارت نیرو برای استفاده از آب‌های سطحی تهران
معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از توافق با وزارت نیرو برای استفاده از آب‌های سطحی خبر داد.

خبرگزاری میزان- به گزارش شهر، حسین نظری امروز شنبه ( ۲۰ خرداد ۱۴۰۲) در پنجاه و هفتمین پویش امیدو افتخار و آیین افتتاح تصفیه‌خانه و مخزن۱۱۰۰مترمکعبی مسیل باختر و ۵۹ پروژه توسعه محلی در منطقه ۸،اظهار کرد:از دوستان منطقه ۸ و سایر مناطق و معاونت های محترم که در برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) همکاری کردند تشکر می‌کنم و گفتنی است تعداد زائرین از سال گذشته بیشتر بود.

وی افزود: همچنین بابت پروژه‌هایی که امروز افتتاح می‌شود و با پشتیبانی معاونت‌های مختلف شهرداری هست، تشکر و قدردانی می‌کنم.در این مدتی که شاهد حضور خانم تنهایی در شهرداری منطقه ۸ هستیم، اتفاق های خوبی رخ داده است، منطقه ۸ از نظر وسعت جمعیت، چهارمین منطقه در تهران است.

وی ادامه اداد: یکی از اهداف شهرداری تهران کارگزاری مردم است تا کارهای خوبی انجام شود و اقدام بعدی کادر پروری است که بسیار مهم است.

نظری گفت: طرح بازچرخانی آب یکی از طرح‌های مناسب آب‌رسانی است، منطقه ۸، ۱۷ حلقه چاه دارد. حدود ۱۷۰هکتار فضای سبز در منطقه ۸ وجود دارد که آبیاری آن بر عهده وزارت نیرو و شرکت آب‌منطقه‌ای است. با وزات نیرو توافقاتی شده که بتوانیم از آب سطحی استفاده کنیم و از این وزارتخانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

نظری خاطرنشان کرد: نه و هزار پانصد متر مکعب آب مورد نیاز فضای سبز منطقه ۸ است که با افتتاح تصفیه‌خانه و مخزن۱۱۰۰مترمکعبی، ۱۶ درصد این نیاز برآورده می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *