رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ادعای عجیب رسانه‌های پرتغالی: هزینه یک میلیون یورویی سپاهان برای حفظ نیازمند

11:42 - 20 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۹۱۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ادعای عجیب رسانه‌های پرتغالی: هزینه یک میلیون یورویی سپاهان برای حفظ نیازمند
رسانه‌های پرتغالی مدعی شدند باشگاه سپاهان برای حفظ دروازه‌بان ملی‌پوش خود مبلغ یک میلیون یورو هزینه کرده است.

خبرگزاری میزان - باشگاه سپاهان اصفهان در حالی روز گذشته (جمعه) از تمدید ۲ ساله قرارداد پیام نیازمند خبر داد که این بازیکن که در تابستان سال ۲۰۲۱ به تیم پورتیموننزه پرتغال ملحق شده بود، همچنان قرارداد این باشگاه پرتغالی قرار داشت و فصل گذشته به‌صورت قرضی به عضویت سپاهان درآمد.

سایت «Maisfutebol» پرتغال درباره قرارداد جدید نیازمند، به نقل از منابع خبری خودش ادعا کرد که پورتیموننزه یک میلیون یورو از این انتقال قطعی سود برده است.

همچنین روزنامه اوجوگو با اشاره به خرید یک میلیون یورویی سپاهان از باشگاه پرتغالی نوشت: «پیام در فصل اول حضورش در پورتیموننزه ۵ بازی انجام داد. تحت پوشش ساموئل، که بعداً پورتو رفت، در نهایت او تیم را ترک کرد تا بتواند منظم‌تر بازی کند. این تصمیم نتیجه داد، زیرا در نهایت پیام به عنوان نماینده ایران در جام جهانی قطر حضور داشت. این یک معامله خوب برای پورتیموننزه است که در نتیجه با توجه به استفاده کم از پیام، مبلغ قابل توجهی وارد خزانه خود می‌کند.»

نیازمند در حالی فصل ۲۲-۲۰۲۱ به تیم پرتغالی پیوست که گفته می‌شد وی برای نخستین فصل حضورش در این تیم مبلغی بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار دلار دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *